loading...
►███▓▒░░ضامن چت ░░▒▓███◄
ضددختر

مجیدقزوین بازدید : 23 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

این نرم افزار بسیار کاربردی به شما امکان میدهد که از فلش گوشی خود به عنوان یک چراغ قوه قدرتمند در مواقعی که به یک چراغ قوه نیاز داشته باشید براحتی استفاده کنید،همجنین میتوانید از صفحه نمایش خود هم با رنگ های مختلف بعنوان چراغ قوه استفاده کنید.اخرین نسخه این نرم افزار را بصورت فول از رایان موبایل دریافت کنید.

 

 

 

 

 

 

پیش نیاز برای نصب:

اندروید 2.1 به بالا

دانلود با لینک مستقیم / حجم فایل 1.17 مگابایت

مجیدقزوین بازدید : 18 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

Into the Dark – این بازی شما را به اعماق ترس و دلهره به همراه تاریکی خواهد برد ، دنیا به جهنم تبدیل شده و مردم به زامبی تبدیل شده اند . چگونه خود را نجات خواهید داد؟ بازی تنها در تاریکی ترس را در عمق وجود شما خواهد کاشت و شما را به لرزه خواهد آورد . Into the Dark یکی از زیباترین بازیهای سبک اکشن اول شخص است که توانسته با تلفیق زمینه های ترس و ماجراجویی یک عنوان بسیار ارزشمند را در دنیای بازیهای رایانه ای تولید کند .
مجیدقزوین بازدید : 21 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)
فارکرای ۳ همانند نسخه های پیشین دارای یک محیط OpenWorld است.به گفته ی سازندگان ، محیط این بازی ۱۰ برابر از محیط فارکرای ۲ بزرگتر است.محیط بازی از تپه ها و صخره های سنگی ، بوته ها و درخت های سرسبز تشکیل شده که در حین انجام بازی ، استفاده های فراوانی از آنها خواهید برد به خصوص برای موارد و روند مخفی کاری.بعبارتی روند گیم پلی بازی بر محوریت محیط تعریف می شوند.
مجیدقزوین بازدید : 18 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)
بیش از ۶ سال از انتشار اخرین Hitman می گذرد.شاید جالب باشد که بدانید مجموعه ی هیتمن تا به حال چنین فاصله ای بین قسمتهای خود را تجربه نکرده است و در بدترین شرایط Hitman Blood Money پس از Hitman Contracts با اختلاف دو سال به بازار امد . بدون شک دلیل اصلی این فاصله ی ۶ ساله به ساخت دو عنوان “کین و لینچ” و “Mini Ninjas ” توسط استودیوی IO یعنی سازنده ان برمی گردد.
مجیدقزوین بازدید : 31 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)
قتل و غارت و فساد همه جا را فرا گرفته است و کم کم نور و امید از شهرها رخت می بندد و دیگر کمتر جایی پیدا میشود که در آنجا پاکی وجود داشته باشد در چنین وضعیتی در شهر مسکو که دیگر نسبت به باقی نقاط اوضاع وخیم تر است یک مرد به پا می خیزد که با این باندهای تبهکار و فاسد مبارزه کند و شهر را از لوث وجود آنها پاک سازد یک تک تیرانداز یک مبارز حرفه ای.او به همراه گروهی عملیات بزرگی را از شهر مسکو آغاز میکند تا شهر به شهر ریشه این فسادها را همراه با باندهای بزرگ تبهکاری از بین ببرد.

مجیدقزوین بازدید : 15 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)
Test Drive: Ferrari Racing Legend – این بازی یازدهمین بازی از سری Test Drive میباشد که ساخته شده است که سازنده‌ی آن استدیو Slightly Mad Studios که Need for Speed: Shift را با همکاری EA ساخته بود ،‌است .ناشر بازی کمپانی نام اشنای Atari است . در نسخه های قبلی سبک بازی open world sandbox بازگشت به سبک arcade racing همانطور که بازی Test Drive 6 اینطور بود و یک spin-off باشد.
مجیدقزوین بازدید : 47 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

Woodcutter Simulator 2013 – یک بازی جذاب از سری بازی های شبیه ساز ماشین های سنگین به سبک های گوناگون است.در این بازی که ماشین آلات آن تنها به ۱۸ چرخ محدود نمی شود ، شما از ماشین آلات سنگین دیگری چون لودرهای ویژه ی قطع درختان و… نیز بهره می برید.شما در این بازی که با عنوان شبیه ساز هیزم شکن عرضه شده است مراحل گوناگون برش چوب و ساخت وسایل مختلف از آن را به عهده دارید.
مجیدقزوین بازدید : 18 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)
پشتیبان گیری در رایانه یکی از امور بسیار مهم است که در حفاظت از اطلاعات درایو در برابر پاک شدن آنها بسیار ضروریست؛ اما گاهی نیز برای صرفه جویی در زمان بسیار مهم خواهد بود. نرم افزار R-Drive Image که امروز می خواهیم به شما معرفی کنیم یک پشتیبان گیر چند کاره است. منظور از چند کاره این است که با این Software می توان از هر بخش یا هر اطلاعاتی بر روی رایانه حتی نرم افزار ها و ویندوز نصبی با تمام تنظیماتش نسخه پشتیبان تهیه نمود و بر روی رایانه دیگری بارگذاری کرد.
مجیدقزوین بازدید : 14 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)
Driver Magician یا جادوگر درایور های سخت افزاری یک نرم افزار حرفه ای برای پشتیبان گیری، بازگردانی، به روز رسانی و حذف درایور ها در سیستم عامل ها می باشد. این نرم افزار کاربرد بسیاری برای کسانی که درایور سخت افزار های خود را در اختیار ندارند و با عوض کردن سیستم عامل دچار مشکل می شوند دارد. نرم افزار تمام سخت افزار ها را شناسایی کرده، درایور های مرتبط به آن ها را از هارد شما استخراج می کند و در مکان مورد نظر شما ذخیره می سازد.
مجیدقزوین بازدید : 20 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)
Acronis True Image Home 2009 نسخه 12 ساخت 9709 نرم افزاری است قدرتمند که توانایی پشتیبان گیری و محافظت کامل از سیستم شما را داراست. پشتیبان گیری از داده ها و اطلاعات کامپیوتر شخصی شما، نرم افزارها و بازی های نصب شده بروی سیستم، تصاویر، فایل های صوتی و تصویری، اسناد مالی و اداری، تنظیمات و هر آنچه که برای شما مهم و لازم است. Acronis True Image این امکان را برای شما فراهم نموده است تا به آسانی و تنها با یک کلیک از داده های مورد نظر خود پشتیبان بگیرید و هر زمان که سیستم شما دچار مشکلاتی همچون گرفتن ویروس و آلوده شدن سیستم، نصب نرم افزارهای مخرب و ناخواسته و یاحتی خرابی هارد دیسک و ... شدید، آن اطلاعات حفاظت شده و پشتیبان را توسط برنامه بازیابی نمایید.
مجیدقزوین بازدید : 12 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)
NovaBACKUP نرم افزار حرفه ای بک آپ گرفتن از سیستم رایانه شماست که از تمامی فایل های شما, عکس های شا, موسیقی های شما و اسناد شما در دیسک سخت یا در یک منبع ذخیره سازی اطلاعات قابل حمل و یا به صورت آنلاین پشتیبان تهیه می کند. NovaBACKUP طوری طراحی شده است که با ویندوز ایکس پی و ویندوز سون و ویندوز ویستا به خوبی کار کند. این روز ها همه کامپیوتر ها در معرض خطر مواجه شدن با ویروس و نرم افزار های مخرب یا بدافزارها قرار دارند که مستقیما به از دست رفتن اطلاعات شما منجر می شود.
مجیدقزوین بازدید : 17 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)
برنامه کم حجم و نرم افزاری کارامد و حافظ ویندوز و اطلاعات شماست. بدون شک، هر کاربر رایانه ای را این خطر تهدید می کند که به دلیل ویروس یا خرابی، اطلاعات خود را از دست بدهد. به همین دلیل برنامه ای نیاز دارد تا بتواند مانند روز اول ویندوز و فایل های خود را باز گرداند. نرم افزار Drive SnapShot یک برنامه دقیق در گرفتن ایمیج و فایل پشتیبان از اطلاعات سیستم روی دیسک شما است که می تواند سیستم عامل، نرم افزار ها، داده ها و تمام فایل های امنیتی را در بر بگیرد حتی زمانی که ویندوز در حال اجرا است و شما به کار های روزمره خود میرسید.
مجیدقزوین بازدید : 19 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)
نرم افزار SlimDrivers برنامه ای به منظور تشخیص و گرفتن آخرین درایور های سخت افزار نصب شد بر روی کامپیوتر ها می باشد. بسیاری از برنامه ها خودشان قابلیت تشخیص آپدیت های جدید را دارند یا می توانند آپدیت های جدید احتمالی را بررسی کنند. اما بعضی درایورهای بسیار منحصر به فرد هستند و امکان بازخورد و بررسی منظم آپدیت ها را ندارند. در این موارد این نرم افزار با دانلود رایگان درایور به کمک شما می آید.
مجیدقزوین بازدید : 18 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

نسخه جدید یکی از با تجربه ترین و معروف ترین نرم افزارهای موجود در زمینه فشرده سازی WinZip 16 نام این نرم افزار فشرده ساز حرفه ای و قدرتمند می باشد. به جرات می توان گفت WinZip اصلی ترین و مطمئن ترین نرم افزار دانلود وين زيپ در زمینه فشرده سازی فایل ها در ویندوز می باشد. یکی از برترین ویژگی های این نرم افزار راحتی استفاده از آن می باشد و همچنین عرضه ویژگی های منحصر به فرد دیگر منجر به این شده است که این نرم افزار بعنوان ابزار طلایی در زمینه فشرده سازی و پشتیبانی از فرمت های CAB, TAR, gzip, UUencode, XXencode, BinHex, MIME و ZIP معروف باشد.

مجیدقزوین بازدید : 16 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

 

فشرده سازي امروزه از یکی از امور مهم در رایانه می باشد که هر کاربری به آن نیاز پیدا می کند. فشرده سازی به تغییر پارامتر هایی خاص اطلاق می باشد که از طریق آن سیستم عامل برخی از فایل ها را به صورت فشرده و با حجم کم تر با فرمت های خاص مانند Zip ذخیره می کند. نرم افزار های مختلفی در این زمینه ارائه گشته اند که نرم افزار Novus Zip یکی از نرم افزار های قدرتمند در این زمینه است که با رابط کاربری بسیار زیبا قابل درک، هر کاربری را جذب خود می کند.

مجیدقزوین بازدید : 24 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

دانلود WinRAR یک مدیر بایگانی قدرتمند است که با 16 سال سابقه حرفه ای توسط الکساندر روشال ساخت و انتشار یافته است. فایل های RAR را معمولا میتوانید به 8 تا 18 درصد بیشتر از فایل های زیپ فشرده تر کنید. نرم افزار WinRAR یک ابزار فشرده سازی قدرتمند با بسیاری از توابع یکپارچه اضافی برای کمک به سازماندهی آرشیو های فشرده شما می باشد. میتوانید فایل و اطلاعات خود را به دو فرمت ZIP و یا RAR تبدیل کنید و فایل های دریافتی از اینترنت که به حالت فشرده ZIP یا RAR هستند را از حالت فشرده استخراج کنید.

مجیدقزوین بازدید : 22 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

یکی از راههای کاهش حجم فایل ها در رایانه فشرده سازی آن از طریق نرم افزار های فشرده ساز و آرشیو کننده می باشد که این نرم افزار ها با الگویتمی خاص قادرند حجم فایل های شما را کاهش دهند. نرم افزار های زیادی در این زمینه تا به امروز تولید و به بازار عرضه شده اند؛ نرم افزار PowerArchiver 2012 که با معرفی آن در خدمت شما عزیزان هستیم یکی از بهترین نرم افزار های ارایه شده در این زمینه می باشد که مورد توجه عموم کاربران قرار گرفته و قدرتمندی خود را به واقع نشان داده است.

مجیدقزوین بازدید : 27 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

در این پست نسخه ی جدید مرورگر معروف شرکت اپرا را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار مرورگر Opera جز مرورگرهای پرسرعت در اینترنت می باشد و رغیب اصلی مرورگرهایی همچون اینترنت اکسپلورر، فایرفکس و گوگل کروم به شمار میرود. این مرورگر دارای امکانات بسیار جالبی است که نظیر آنها را در هیچ مرورگری نمیتوان یافت به عنوان مثال فناوری Speed Dial که با کمک آن میتوانید سایت های دلخواهتان را که همه روز به آنها سر میزنید در برنامه وارد کنید تا دیگر بیهوده وقت خود را صرف باز کردن مجدد آنها نکنید.

مجیدقزوین بازدید : 16 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

در پست امروز نسخه ی جدید مرورگر معروف شرکت اپل را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار مرورگر Safari جز پر سرعت ترین مرورگرهای جهان به شمار میرود که ساخت شرکت قدرتمند Apple می باشد. در ابتدا این مرورگر تنها بر روی کامپیوترهای شرکت اپل که از سیستم عامل مکینتاش پشتیبانی میکنند و دیگر محصولات این شرکت قابل نصب بود اما پس از مدتی شرکت اپل تصمیم گرفت تا مرورگر پر قدرت خود را جهت رقابت با سایر شرکت ها برای سیستم عامل ویندوز نیز منتشر کند.

مجیدقزوین بازدید : 18 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)
بی شک امروزه پر طرفدارترین نرم افزار برای مشاهده وبسایت ها ، نرم افزاری جز Internet Explorer نمی باشد. طی آمار گرفته شده در سال ۲۰۰۹ حدود ۴۵% دنیا از این مرورگر که از ویندوز ۹۸ به بعد به عنوان یک نرم افزار پیش فرض در ویندوز قرار داده شده است استفاده می کنند. امروز نسخه ای از این نرم افزار در دسترس کاربران دانلودها قرار می گیرد که بسیاری از مشکلات این نرم افزار محبوب برطرف شده و شما می توانید از نسخه آزمایشی آن استفاده نمایید تا نسخه نهایی عرضه شود.
مجیدقزوین بازدید : 26 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

مرورگر وب جدید Google Chrome - گوگل کروم، از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. به ویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد.

مجیدقزوین بازدید : 16 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

Maxthon یکی از مرورگرهای مطرح و قدرتمند دنیای اینترنت می باشد که به کاربران خود ابزار و امکاناتی را می دهد تا برای وب گردی و مشاهده وب سایت های مورد نظر بهترین حالت را در اختیار داشته باشند. این مرورگر قدرتمند از ابزارهایی همچون ابزار پرکردن فرم ها به صورت خودکار ، Feed Reader ، ابزار مدیریت علاقه مندی های حرفه ای برای مدیریت بر Bookmark ها ، ابزار Screen Capture پیشرفته و … برخوردار میباشد.

مجیدقزوین بازدید : 14 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

Internet Explorer اینترنت اکسپلورر بدون شک یکی از پر کاربرترین نرم افزارها و مرورگرها برای مشاهده صفحات وب می باشد. طی آمار گرفته شده در سال ۲۰۰۹ حدود ۴۵% کاربران از این مرورگر استفاده می کنند. امروز برای شما دوستان عزیز آخرین و جدیدترین نسخه نرم افزار اینترنت اکسپلورر را آماده دانلود کردیم. شما هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن این نرم افزار محبوب را بصورت رایگان دریافت نمایید.

مجیدقزوین بازدید : 15 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

Avant Browser مرورگری سریع ، پایدار ، کاربرپسند و قدرتمند است که بر پایه هسته اینترنت اکسپلورر عمل می کند. مرورگر آوانت دارای امکاناتی نظیر استفاده از چندین تب، جلوگیری از نمایش صفحات پاپ آپ، کارکرد با گوگل، بازیابی امن، پاک سازی یکپارچه، مدیریت دانلود داخلی، مرور خصوصی، میزان کم مصرف حافظه و پردازنده، آر اس اس خوان، تنظیمات پیشرفته مرور و … میباشد.
مجیدقزوین بازدید : 17 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

Mozilla Firefox v18.0 Final – آخرین نسخه از مرورگر وب محبوب فایرفاکس می باشدکه یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند.

مجیدقزوین بازدید : 15 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

 

Xilisoft Blu-ray Creator نام محصول قدرتمند شرکت Xilisoft می باشد که از آن برای تبدیل، ساخت و رایت انواع دیسک های تصویری بلوری و دی وی دی ها AVCHD استفاده می کنند. همچنین امکان ایجاد فایل های ISO از روی ویدئوهای شما و رایت صحنه های ویدئویی گرفته شده توسط دوربین های HD یا DVs بروی دیسک های بلوری از امکانات برجسته نرم افزار Xilisoft Blu-ray Creator می باشد.

مجیدقزوین بازدید : 81 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

Cambridge IELTS Objective Advanced نام نرم افزار آموزشي آيلتس پیشرفته کمبریج است که در این کورس آموزشي و در 2 سطح جامع شما را با مفاهیم و تکنیک های IELTS آشنا می کند. عنواین این مجموعه آموزشی برای دو سطح آکادمیک و حرفه ایی تهیه شده است . در تهیه این مجموعه از استاندارد آموزشی دانشگاه کمبریج و تجزیه و تحلیل های مقالات معتبر موسسه IELTS کانادا استفاده شده است. هدف گذاری این مجموعه به این روال است که کاربر در سطح پایین شروع کرده و بعد از گذشت 60 الی 80 ساعت مطالعه می تواند نمرات آزمون خود را بالا برده و با استفاده از مقایسه کیفی کارنامه ها خود را به سطح قابل قبول برای آزمون آماده کند. 


مجیدقزوین بازدید : 17 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

Skype نرم افزار محبوب جهانی که یکی از معتبرین نرم افزارهای برقراری تماس های صوتی رایگان در کنار چت های متنی ، می باشد. کافی است هنگام نصب نرم افزار عضو شوید و با اضافه کردن دوستان خود همانند یاهو مسنجر با آنها با کیفیت بسیار بالا و بدون قطعی و همچنین امنیت بالا به صورت صوتی به صحبت بپردازید.
مجیدقزوین بازدید : 128 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)
ضمیمه رایگان بایت شماره ۲۵۵ چهارشنبه ۲۰ دی ۹۱ را برای شما کاربران عزیز تهیه نموده ایم که می توانید هم اکنون دریافت نمایید. ضمیمه بایت روزنامه خراسان با موضوعات اخبار فناوری اطلاعات، قیمت قطعات مختلف رایانه، معرفی نرم افزار، نقد و معرفی و بررسی بازی های رایانه ای و آموزش های جالب نرم افزار های مختلف، اخبار موبایل، پاسخ به مشکلات کاربران موبایل، معرفی نرم افزار های موبایل، تازه های فناوری و معرفی جدیدترین تکنولوژی های دنیا و … هرهفته چهارشنبه ها منتشر می شود.
مجیدقزوین بازدید : 27 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

 

ضمیمه رایگان کلیک شماره ۴۰۹ یکشنبه ۲۴ دی ماه را برای شما کاربران عزیز تهیه نموده ایم که میتوانید هم اکنون دریافت نمایید. ضمیمه کلیک با موضوعات اخبار فناوری اطلاعات، معرفی نرم افزار و سایتهای متنوع، نقد و معرفی و بررسی بازی های راینه ای و آموزش های جالب نرم افزار های مختلف، اخبار موبایل ، معرفی نرم افزار های موبایل ، تازه های فناوری و معرفی جدیدترین تکنولوژی های دنیا و … هرهفته یک شنبه ها منتشر می شود.

مجیدقزوین بازدید : 19 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و کدک های VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد. Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم.
مجیدقزوین بازدید : 22 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

NOD32 آنتی ویروسی قدرتمند، محصولی از کمپانی Eset است که از سیستم قدرتمندی برخوردار بوده که نهایت سعی خود را برای جلوگیری از نفوذ ویروس ها به رایانه شما میکند. شرکت Eset، این محصول را بیشتر برای کاربران حرفه ای در نظر گرفته است، در واقع این نرم افزار برای کاربرانی که قصد دارند مسائل حفاظتی رایانه خود را تا بالاترین سطح ممکن تنظیم کنند ایده آل است.

مجیدقزوین بازدید : 23 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)
DVDFab Passkey نرم افزاری قدرتمند که میتواند نسبت به رفع قفل های موجود روی دی وی دی ها اقدام کند. این نرم افزار میتواند روش های معروف قفل کردن دی وی دی ها و قفل گذاری های ناحیه ای را از پیشرو برداشته و امکان مشاهده کامل دی وی دی را برای شما فراهم آورد. بعد از شکسته شدن قفل دی وی دی مربوطه میتواند آنرا روی هارد دیسک خود کپی یا ریپ نماید.
مجیدقزوین بازدید : 16 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

ImTOO Video Converter نرم افزاری قدرتمندبرای تبدیل فایل های ويديويي به دیگر فرمت های می باشد. این نرم افزار یکی دیگر از محصولات نرم افزاری شرکت ImTOO می باشد که از قابلیت های ویژه ای برخوردار می باشد. میتوانید فرمتهائی هم چون H.264/MPEG-4 AVC, AVCHD (*.m2ts, *.mts), MKV, HD WMV, MPEG2/MPEG-4 را به دیگر فرمت ها تبدیل نمائید و بالعکس ، هم چنین به آسانی میتوانید فمرت های HD را به فرمت SD تبدیل نمائید.
مجیدقزوین بازدید : 45 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار EAVC_HD_Player

 

قابلیت این نرم افزار در این است که میتوان با آن فیلم هایی که با گیرنده دیجیتال ضبظ شده اند را مشاهده کرد.

شما می توانید این نرم افزار را در ادامه مطلب دانلود کنید .

حجم فایل : 6.666 مگابایت

  فرمت فایل : RAR

پسورد : www.tatdownload.ir

 

مجیدقزوین بازدید : 16 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

دانلود فیلم، موزیک و دیگر فایل ها از اینترنت یکی از پرکاربردترین استفاده هایی است که کاربران از اینترنت می کنند. در دانلود فایل سرعت تبادل اطلاعات برای کاربر مهم است و اگر شما هم از این کاربران باشید حتما نام نرم افزار Internet Download Manager را شنیده اید ؛ این نرم افزار یکی از محبوب ترین نرم افزار های مدیریت دانلود در اینترنت می باشد و کاربران با این نرم افزار قادر خواهند بود تا فایل های خود را به راحتی و با حداکثر سرعت ممکن دانلود کرده و در دسته بندی های مختلف مدیریت کنند. افزایش سرعت دانلود در نرم افزار IDM با الگوریتم خاصی صورت می گیرد که فایل دانلود را به چند قسمت مختلف تقسیم کرده و شروع به دانلود هر قسمت می کند که به واقع سرعت دانلود را افزایش می دهد که به گفته ی سازنده ی این نرم افزار قادر است تا 5 برابر سرعت دانلود شما را بیشتر کند. معمولا دانلود ویدئو از سایت های اشتراک ویدئو کار سختی است که نرم افزار های بخصوصی را نیاز دارند؛ ولی با این نرم افزار شما به راحتی و تنها با ورود به صفحه ی پخش ویدیو می توانید لینک دانلودی که این نرم افزار به صورت اتوماتیک میسازد را دریافت و ویدیو را دانلود کنید،

نرم افزار مدیریت دانلود IDM نهایی - Internet Download Manager 6.14 Final

این نرم افزار از تمام سایت های اشتراک ویدئو از جمله YouTube, Google Video, MySpaceTV و .... پشتیبانی کاملی به عمل می آورد. از امکانات جالبی که در این نرم افزار تهیه شده است می توان به امکان تنظیم زمان برای دانلود اشاره کرد که برای کاربران ایرانی بسیار کاربرد دارد؛ برای مثال شما به راحتی می توانید نرم افزار را برای ساعتی خاص تنظیم کنید تا دانلود فایل های شما در آن زمان انجام گیرد و پس از دانلود اینترنت قطع شود، از دانلود منیجر خارج شود و یا رایانه شما را خاموش کند که کاربرد فراوانی برای کاربرانی دارد که امکان دانلود رایگان شبانه برای آنها از طرف شرکت ارایه کننده ی اینترنت وجود دارد.

از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان آپدیت آسان و سریع آن اشاره کرد که هر بار بررسی می کند که آیا نسخه ی جدید برای نرم افزار ارایه شده است یا خیر و در صورت ارایه با کسب اجازه از شما برای آپدیت اتوماتیک و سریع نرم افزار اقدام می کند. شما می توانید هم اینک آخرین نسخه این نرم افزار را از وب سایت دانلود رایگان دریافت و از دانلود خود لذت ببرید.

در نرم افزار IDM به صورت خودکار موضوع بندی برای فایل های دانلودی شما ایجاد می کند که مدیریت فایل ها آسان تر شود و در کنار آن شما می توانید دسته بندی های خاص و ویژه برای خودتان ایجاد کنید تا فایل های خاص در محل خاصی دانلود و ذخیره شوند.

 

قابلیت ها و امکانات اصلی نرم افزار IDM

    • سازگاری با تمام مرورگر های موجود در اینترنت از جمله موزیلا فایر فاکس، اینترنت اکسپلورر و ....
    • امکان دانلود فایل با کلیک بر روی لینک دانلود در مرورگر که سرعت شما را بهبود خواهد بخشید
    • پشتیبانی از تمام پروتکل های دانلود شامل HTTP ، FTP، HTTPS و MMS
    • بهترین الگوریتم برای افزایش سرعت دانلود از طریق چند تکه کردن فایل دانلودی
    • امکان دانلود ویدیو های آنلاین با فرمت FLV از سایت های اشتراک ویدیو شامل YouTube ، MySpaceTV ، Google Video و ...
    • امکان دسته بندی فایل های دانلودی برای مدیریت آسان فایل ها
    • پشتیبانی از اکثر زبان های زنده ی دنیا به خصوص زبان شیرین فارسی
    • پشتیبانی از انواع بسیاری از سرور های پروکسی
    • امکان آپدیت سریع و آسان نرم افزار
    • دانلود آخرین ورژندانلود
مجیدقزوین بازدید : 115 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

اگر شما نیز اهل دانلود باشید حتما با آشفتگی فایل ها، سرعت پایین دانلود و ... مواجه شده اید، نرم افزار HiDownload Platinum که امروز با معرفی آن در وب سایت دانلود رایگان در خدمت شما عزیزان هستیم یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت دانلود موجود می باشد و تمام این مشکلات را حل خواهد کرد. به گفته ی شرکت سازنده ی این نرم افزار، HiDownload با الگوریتم خاص چند تکه کردن فایل دانلودی که بر حسب آن طراحی شده، قادر است تا 5 برابر سرعت دانلود شما را افزایش دهد. از قابلیت های جالبی که در این نرم افزار مهیا شده است امکان دسته بندی فایل های دانلود می باشد و شما می توانید انواع فرمت فایل های مختلف دانلود را دسته بندی و در مکان های مختلف ذخیره نمایید، لازم به ذکر است در این نرم افزار امکان مشاهده ی پیش نمایش (Preview) فایل های ZIP نیز فراهم شده است و شما می توانید قبل از دانلود فایل، اطلاعات داخل فایل های زیپ را مشاهده و سپس دانلود را انجام دهید.

نرم افزار HiDownload Platinum از اکثر پروتکل های مورد استفاده برای دانلود از جمله HTTP ,FTP پشتیبانی کاملی به عمل می آورد و شما قادرید از هر مسیر ارتباطی به دانلود فایل بپردازید. از امکانات جالب دیگری که در این نرم افزار مهیا شده است می توان به زمان بندی دانلود اشاره کرد، در این نرم افزار شما به راحتی می توانید نرم افزار را برای ساعتی خاص تنظیم کنید تا در آن ساعت لیست فایل هایی که میخواهید شروع به دانلود شوند و پس از اتمام دانلود می توانید انتخاب کنید که ارتباط با اینترنت قطع یا کامپیوتر خاموش شود.

دانلود نرم افزار مدیریت دانلود - HiDownload Platinum 8.0.4

فایل های دانلودی از طریق این نرم افزار، اگر از لینک مستقیم باشند، حتما قابلیت Resume خواهند داشت و شما می توانید دانلود را در نیمه قطع و در وقت دیگری ادامه دهید. نرم افزار HiDownload Platinum با تمام سایت های اشتراک ویدیو از جمله YouTube, PutFile, Google Video و ... همگام سازی شده و شما به راحتی می توانید تمام ویدیو های دلخواه خود را به راحتی از این سایت ها دانلود کنید؛ لازم به ذکر است امکان دانلود رادیو ها و موزیک های آنلاین از طریق ضبط صوتی این نرم افزار مهیا شده و شما قادر به دانلود تمام صوت های آنلاین خواهید بود. نرم افزار از تمام مرورگر های محبوب دنیا پشتیبانی می کند که از این بین می توان به اينترنت اكسپلورر، فايرفاكس، گوگل كروم و ... اشاره کرد که نشان از قدرتمندی این نرم افزار دارد. هم اینک شما کاربران همیشگی وب سایت دانلود رایگان می توانید این نرم افزار را به صورت کاملا رایگان دریافت و از دانلود های خود لذت ببرید.

قابلیت ها و ویژگی های اصلی نرم افزار HiDownload Platinum 8.0.4 :

    • دانلود با سرعت 5 برابر بیشتر از طریق چند تکه کردن فایل دانلود
    • امکان زمان بندی دانلود برای دانلود اتوماتیک در ساعتی مشخص
    • امکان موضوع بندی فایل های دانلودی بر حسب فرمت
    • امکان دانلود تمام فایل های صوتی آنلاین با پشتیبانی از Windows Media، Real Audio، QuickTime و Streaming MP3
    • امکان دانلود فایل های FLV از سایت های پخش آنلاین از طریق ضبط آنی
    • پشتیبانی از تمام پروتکل ها شامل HTTP,FTP,MMS/MMST/MMSU,RTSP,PNM
    • پشتیبانی دانلود از سایت اشتراک فایل rapidshare مثل یک کاربر ویژه ی این سایت
    • پشتیبانی از سایت های اشتراک ویدیو از جمله YouTube, PutFile, Google Video و ...
    • پشتیبانی از متا فايل هاي ram, smil, asx, wax, wvx, m3u, pls, ...
    • امکان مشاهده ی پیش نمایش (Preview) فایل های ZIP
    • پشتیبانی از تمام مرورگر های دنیا شامل اينترنت اكسپلورر، فايرفاكس، گوگل كروم و ...
    • دانلود آخرین ورژندانلود
مجیدقزوین بازدید : 18 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

با افزایش روز افزون بد افزار ها و ویروس های رایانه، آنتی ویروس های متعددی نیز به بازار ارایه شده اند. در این بین برخی از نرم افزار ها بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و تاثیر گذاری فوق العاده ای داشته اند ، یکی از این نرم افزار های قدرتمند، سری آنتی ویروس های شرکت Avira می باشند که کاربران بسیار زیادی را به سمت خود جلب کرده اند به طوری که در یک آمار رسمی میزان دانلود این نرم افزار بالاتر از نرم افزار های دیگر همچون Kaspersky و NOD32 بوده است که نشان از قدرتمندی این نرم افزار دارد.

 

این شرکت 3 نوع نرم افزار در پک امنیتی خود ارایه کرده است که شامل Avira Antivirus Premium که آنتی ویروس اصلی و قدرتمند این شرکت می باشد، Avira Internet Security که ابزار امنیت در اینترنت این شرکت نیز همراه آن می باشد و آخرین نرم افزار آن Avira Free Antivirus است که نسخه ی رایگان آنتی ویروس اصلی این شرکت است و به صورت رایگان ارایه شده است. امروز در وب سایت دانلود رایگان نسخه ی 2013 این پک نرم افزاری را برای دانلود شما عزیزان به صورت کاملا رایگان با Key های معتبر آماده کرده ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد. با نصب این پک نرم افزاری خود را به طور کامل در مقابل ویروس ها، کرم ها، تروجان ها، روت کیت ها، هکر ها، ابزار های جاسوسی و ... ایمن خواهید کرد و امکان نفوذ در رایانه ی شما تقریبا غیر ممکن خواهد شد. تمام نرم افزار های پک قدرتمند Avira از رابط کاربری آسان و محیطی جذاب بهره مند هستند و با سرعت اجرای بالا در سری بهترین آنتی ویروس های جهان گرفته اند.

دانلود آنتی ویروس آویرا 2013 - Avira Antivirus Free - Antivirus Premium - Internet Security

حال به تفسیر به شرح امکانات هر یک از نرم افزار های این پک می پردازیم :

Avira Antivirus Premium 2013

همانطور که گفتیم Avira Antivirus Premium 2013، اصلی ترین نرم افزار پک Avira می باشد که یک آنتی ویروس قدرتمند را در اختیار شما قرار خواهد داد. شرکت Avira در ارایه ی این نرم افزار به طور رسمی اعلام کرده است با وجود افزایش روز افزون ویروس ها و با وجود این نرم افزار در رایانه ی شما متعهد است که هیچ بد افزاری قادر به ورود به رایانه ی شما نخواهد بود؛ با فاصله زمانی بسیار کمی آپدیت های این نرم افزار از طرف شرکت تولید می شود که کاربران آن، قادرند آنها را دریافت و بانک اطلاعاتی نرم افزار خود را به روز کنند و اینگونه تضمین می کند که قادر به مقابله با هر بد افزاری باشد. این نرم افزار به خودی خود و بدون آپدیت قادر است بیش از 150،000 ویروس مختلف را شناسایی و از رایانه ی شما حذف نماید که نشان دهنده ی کامل بودن بانک اطلاعاتی این نرم افزار دارد. این نرم افزار از ابزار اسکن سریع بهره مند بوده و قادر است رایانه ی شما را در سریع ترین زمان ممکن مورد اسکن قرار داده و بد افزار های مختلف را شناساییی کند؛ لازم به ذکر است این نرم افزار در مورد حرکت های غیر عادی موجود در برخی از فایل ها که در حال وارد شدن به رایانه ی شما هستند گارد امنیتی شدیدی دارد و قادر است فایلی که شما اجازه ی ورود به آن را داده اید مورد بررسی قرار دهد و در صورت آلوده بودن شما را با خبر میسازد، از این سری فایل ها می توان به فایل هایی که شما از اینترنت دانلود می کنید، فایل هایی که از هارد های خارجی در رایانه کپی میشوند و ... اشاره نمود.

نرم افزار Avira AntiVir Premium در مقابل بد افزار های جاسوسی همچون trojaner, worms, backdoors, jokes و ... بسیار قدرتمند است و از ورود و فعالیت چنین بد افزار هایی جلوگیری می کند که از دزدی و از بین رفتن اطلاعات شما جلوگیری می کند. این نرم افزار همچنین با دارا بودن دو امکان جالب MailGuard , WebGuard امنیت شما را در وبگردی نیز تضمین خواهد کرد و تمام ایمیل ها، صفحات وب و ... را مورد بررسی قرار خواهد و از ورود بد افزار ها یا نمایش هرزنامه ها جلوگیری خواهد کرد؛ لازم به ذکر است در نسخه ی جدید اصلاحاتی بر روی MailGuard صورت گرفته است تا بتوانید از Thunderbird 3.1 استفاده کنید. در نسخه ی حال حاضر این نرم افزار اصلاحاتی صورت گرفته است که از این بین می توان به بهبود سیستم اسکن، قابلیت اسکن فایل های قفل شده، اسکن جدید برای تشخیص و از بین بردن روت کیت ها و نرم افزارهای مخرب فعال و ... اشاره نمود که بر محبوبیت این نرم افزار افزوده است.

 

دانلود آخرین ورژندانلود

مجیدقزوین بازدید : 18 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

WinRAR نامی آشنا و محبوب در بین فشرده سازی های فایل در رایانه می باشد که امروز می خواهیم آخرین نسخه ی آن WinRAR 4.20 Final را به شما عزیزان معرفی کنیم. نرم افزار های فشرده ساز از این رو اهمیت فراوانی دارند که شما را قادر میسازند تا به راحتی فایل های خود را آرشیو کرده و حجم آنها را نیز هم زمان پایین بیاورید؛ ولی در این بین، امکانات دیگری نیز نیاز است که برخی از نرم افزار ها به صورت ویژه ارایه می کنند و به جرات می توان گفتن Winrar بهترین و بیشترین امکانات را ارایه می کند. فرمت RAR برای فایل های فشرده ساز مخصوص این نرم افزار می باشد که با توجه به الگوریتم خاص این نرم افزار تا حد زیادی حجم فایل های شما را کاهش می دهد. این نرم افزار از تمام فرمت های فشرده سازی از جمله CAB, ARJ, LZH, TAR, GZ, ACE, UUE, BZ2, JAR, ISO, 7Z, ... پشتیبانی می کند که نشان از قدرتمندی این نرم افزار دارد.

 

قابلیت جالبی که در این نرم افزار ایجاد شده است امکان Exe کردن فایل های فشرده شده است که فایل فشرده ی شما را به یک فایل اجرایی تبدیل می کند و شما در هر رایانه ای، حتی رایانه ای که فشرده ساز ندارد به راحتی می توانید فایل خود را اجرا و از حالت فشرده خارج کنید؛ لازم به ذکر است تنظیمات ویژه ای همچون اضافه کردن توضیحات، آیکن، عنوان و ... را برای فایل Exe فراهم ساخته است که می تواند مفید باشد. از دیگر امکانات جالب این نرم افزار می توان به چند تکه کردن فایل های حجیم اشاره کرد که به راحتی شما را قادر میسازد تا علاوه بر فشرده سازی فایل ها، فایل فشرده را نیز به چند بخش با حجم های کمتر تقسیم کنید که این مورد در اینترنت نیز رواج پیدا کرده است و شما می توانید فایل های این چنینی را از اینترنت دریافت و از طریق همین نرم افزار به یک دیگر متصل و از حالت فشرده خارج کنید. نرم افزار Winrar از AES (استاندارد رمزگذاری پیشرفته) 128 بیتی پشتیبانی می کند و شما می توانید بر روی آرشیو فایل های خود پسورد قرار دهید تا اشخاص خاصی به آن دسترسی داشته باشند و می توان گفت که نفوذ به آن تقریبا غیر ممکن است. رابط کاربری که برای این نرم افزار در نظر گرفته شده است بسیار جالب و ساده است و در راست کلیک ویندوز شما نیز اضافه می شود و دسترسی به تمام قسمت های بسیار آسان است. هم اینک می توانید آخرین ویرایش این نرم افزار را از وب سایت دانلود رایگان دریافت و از آرشیو فایل های خود لذت ببرید.

نرم افزار فشرده سازی وینرر نهایی - WinRAR 4.20

قابلیت ها و ویژگی های اصلی این نرم افزار

  • بهبود سرعت فشرده سازی برای سیستم های چند پردازنده ای و چند هسته ای (جدید)
  • اصلاح خطایی که در هنگام باز کردن فایل های فشرده با حجم 8 گیگابایت و فرمت tar.gz وجود داشت (جدید)
  • اصلاح خطایی که در هنگام باز کردن فایل های فشرده با حجم 4 گیگابایت و فرمت UDF ISO وجود داشت (جدید)
  • گزینه ی جدید "Request administrative access" در تنظیمات "Advanced" (جدید)
  • افزوده شده گزینه ی جدید "Save archive copy as..." در منوی "File" (جدید)
  • پشتیبانی از تمام فرمت های فشرده سازی شامل CAB, ARJ, LZH, TAR, GZ, ACE, UUE, BZ2, JAR, ISO, 7Z, ...
  • امکان EXE کردن فایل های فشرده و ایجاد فایل فشرده ی اجرایی با تنظیمات کامل
  • امکان چند تکه کردن فایل های حجیم و به هم چسباندن و خارج کردن از حالت فشرده
  • امکان اضافه کردن قابلیت ریکاوری به فایل های فشرده برای حالاتی که ممکن است فایل خراب شود
  • پشتیبانی از AES (استاندارد رمزگذاری پیشرفته) 128 بیتی برای رمز گذاری فایل های فشرده
  • پشتیبانی از زبان های مختلف از جمله زبان شیرین فارسی
  • قابلیت اسکن با آنتی ویروس به منظور کشف فایل های مخرب
  • رابط کاربری بسیار جالب و ساده با همراه اضافه شدن گزینه ی نرم افزار به راست کلیک ویندوز
  • پوسته های متعدد و بسیار زیبا در اندازه های متفاوت
  • منتشر شده در دو ویرایش 32 بیتی و 64 بیتی
  • دانلود آخرین ورژندانلود



عضویت در سایت

عضویت

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1528
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 99
  • باردید دیروز : 200
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 99
  • بازدید ماه : 841
  • بازدید سال : 23,785
  • بازدید کلی : 77,208