loading...
►███▓▒░░ضامن چت ░░▒▓███◄
ضددختر

مجیدقزوین بازدید : 23 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

این نرم افزار بسیار کاربردی به شما امکان میدهد که از فلش گوشی خود به عنوان یک چراغ قوه قدرتمند در مواقعی که به یک چراغ قوه نیاز داشته باشید براحتی استفاده کنید،همجنین میتوانید از صفحه نمایش خود هم با رنگ های مختلف بعنوان چراغ قوه استفاده کنید.اخرین نسخه این نرم افزار را بصورت فول از رایان موبایل دریافت کنید.

 

 

 

 

 

 

پیش نیاز برای نصب:

اندروید 2.1 به بالا

دانلود با لینک مستقیم / حجم فایل 1.17 مگابایت

مجیدقزوین بازدید : 23 شنبه 30 دی 1391 نظرات (0)

 

Galaxy-S4

علمولوژی: قبلاً در علمولوژی در مورد شایعات مربوط به گلکسی اس ۴ خبرهایی را منتشر کرده بودیم. اگر می خواهید نگاهی کلی به آنها داشته باشید اینجا کلیک کنید.

حالا اما شایعات جدیدی در مورد این اسمارت فون سامسونگ به گوش می رسد که توجه به آنان خالی از لطف نیست. بنابر خبری که در وبسایت کره ای Enuri منتشر شده، قرار است سامسونگ، گلکسی اس ۴ را در ماه آوریل ۲۰۱۳ با صفحه نمایش ۵ اینچی AMOLED 1080p، پردازنده ۴ هسته اکسینوس ۵۴۴۰، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی پشت و S Pen که قبلاً در خط تولیدی گلکسی نوت ها استفاده شده بود، عرضه کند.

البته باید دید که سامسونگ از ساخته جدید خود در نمایشگاه CES هفته آینده در لاس وگاس رونمایی خواهد کرد یا نه!

من که فکر می کنم سامسونگ به جز ویژگی های ارتقا یافته، تکنولوژی های جدیدی در گلکسی اس ۴ یه کار خواهد برد و همگان را مبهوت خود خواهد ساخت، شما چه فکر می کنید؟

مجیدقزوین بازدید : 15 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

برنامه ای که امروز براتون آوردم (Go Launcher) ، برنامه ای که پوسته و ظاهر گوشی و یا تبلت اندروید شما را به کل عوض می کند تا علاوه بر تنوع ، شما از امکانات بیشتری از جمله نصب تم ، نوار وظیفه قوی ، کار کردن روان ، نصب widgets های بیشتر و ... برخوردار خواهید شد.

 

از این پس افزونه های دیگری از جمله تم ، عوض کردن ظاهر قسمت هایی مانند sms ها و شماره تلفن ها و ... در این سایت برای شما بروز رسانی خواهد شد.


مجیدقزوین بازدید : 15 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

تبلت گلکسی ۷٫۷ اینچی :‌ این گالاکسی تب جدید اولین تبلتی است که از صفحه‌ی با کیفیت و شفاف Super AMOLED Plus استفاده می‌کند که برای کاربر یک دید عالی و با کیفیت را روی دیوایسی پرتابل و ۷٫۷ اینچی بوجود می‌آورد . در کنار اجرای اندروید ۳٫۲ این تبلت از سخت افزار قوی و امکانات مولتی‌مدیا خوب برخوردار است و می‌تواند برای تماس‌های تصویری و صوتی هم مورد استفاده قرار گیرد . با ۷٫۹ میلی‌متر ضخامت کم و ۳۳۵ گرم وزن ٬ این تبلت ۷٫۷ اینچی می‌تواند در کنار کیف پول شما به راحتی جزئی از وسایل قابل حمل و نقل‌تان باشد.

مجیدقزوین بازدید : 18 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

SLATE PC Series 7 : سامسونگ امسال هیچ گوشی منطبق با ویندوز فون ۷ معرفی نکرد اما یک تبلت با ویندوز ۷ جزئی از محصولات اصلی سامسونگ بود . بازار تبلت‌های مجهز به Windows 7 تا حد زیادی در اختیار Asus است اما این تبلت جدید سامسونگ بنظر خیلی عالی می‌آید. صفحه نمایش ۱۱٫۶ اینچی اچ‌دی ٬ ۴ گیگ رم ٬ پردازنده Core i5 با سرعت ۱٫۶GHz ٬ حافظه SSD با حجم ۶۴ تا ۱۲۸ گیگابایت و پشتیبانی از پورت‌های رایج مثل USB ٬ Micro SD و Micro HDMI از مشخصات این تبلت باشد که قیمتی بالای ۱۰۰۰ دلار خواهد داشت .

مجیدقزوین بازدید : 18 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

MultiView MV800 : سامسونگ همچنین یک محصول منحصربه فرد در زمینه دوربین‌های دیجیتال نیز معرفی کرد ٬ اولین دوربین کامپکت مجهز به صفحه ۳ اینچی متحرک . با بالا و پایین کردن و چرخاندن این صفحه نمایش شما می‌توانید از هر زاویه‌ای عکس بگیرید یا حتی از خودتان عکس بگیرید . این دوربین باریک ۱۶ مگاپیکسل کیفیت دارد ٬ و با تکنولوژی Live Panorama می‌توان با نگه داشتن شاتر و چرخاندن دوربین عکس‌های سه بعدی گرفت . همچنین دارای امکاناتی مثل گذاشتن بخشی از تصویر روی تصویر دیگر ٬ فیلم‌برداری HD و غیره می‌باشد . قیمت این دوربین هم به‌نظر زیر ۳۰۰ دلار است .


این هم نمای نزدیکی از این دوربین.

مجیدقزوین بازدید : 19 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

Galaxy S WiFi 3.6 : کاملا شبیه به یک گوشی از خانواده Galaxy می‌باشد اما بدون سیم‌کارت . این محصول جدید سامسونگ تاحدودی الهام گرفته از آی‌پاد اپل است . می‌توان با این وسیله یک دیوایس اندرویدی داشت و از اپ‌های آن لذت برد ٬ به موسیقی گوش داد وب گردی کرد . گلکسی اس وای-فای با قیمتی حدود ۲۴۰ دلار فعلا فقط در بریتانیا عرضه خواهد شد . قبلا چیزی با عنوان گلکسی پلیر از سامسونگ دیده بودیم که برای گوش دادن موسیقی بود اما مثل اینکه آن محصول با کمی تغییرات ارائه شده است .

مجیدقزوین بازدید : 23 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

نوت‌بوک‌های سری ۷ سامسونگ: سامسونگ یک سری لپ‌تاپ‌های جدید از خانواده سری ۷ خود را در IFA 2011 ارائه کرد . این چند مدل همه طراحی آلومینیومی دارند اما در سایزها و امکانات مختلف هستند . یک مدل با نام NP700Z5A-S02US که ۱۵٫۶ اینچی هست با مشخصات قوی مثل پردازنده Core i7 ٬ ۶ گیگابایت رم و باتری خوب تا ۹ ساعت با قیمیت ۱۵۰۰$ معرفی شد .

مدل دیگر هم با نام NP700Z3A-S01US با همین سایز و پردازنده Core i5 ٬ ۶ گیگابایت رم ٬ ۷۵۰ گیگابایت حافظه با قیمت ۱۰۹۹$ معرفی شد . آخرین مدل هم NP700Z5B-W01UB است با پردازنده Core i7 و همین مشخصات با گرافیک پایین‌تر و قیمت ۹۹۹٫۹۹$ .

سری ۷ لپ‌تاپ‌های سامسونگ مناسب برای کاربران حرفه‌ای هستند که کارایی بالا را همراه با جابجایی راحت و تکنولوژی‌های جدید مثل Fast Start می‌خواهند .

مجیدقزوین بازدید : 20 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

Samsung Wave 3 به همراه Bada 2.0 : این شرکت فقط به گلکسی نوت و گلکسی تب ۷٫۷ اینچی قناعت نکرده و اسمارت‌فون Wave ۳ با سیستم‌عامل خودِ سامسونگ٬ Bada هم معرفی شد . در ورژن جدید Bada یک سری قابلیت‌های جدید مثل WiFi direct ٬ مولتی‌تسکینگ و پشتیبانی از سرویس جدید سامسونگ ChatOn هم وجود دارد . Wave 3 هم‌اکنون بهترین گوشی با سیستم‌عامل بادا است که با ۴ اینچ صفحه Super AMOLED ٬ طراحی فلزی و زیبا ٬ پردازنده دو هسته‌ای ۱٫۴GHz و دوربین ۵ مگاپیکسلی یکی از اسمارت‌فون‌های قدرتمند سامسونگ بحساب می‌آید . یک هفته پیش هم دو اسمارت‌فون دیگر از خانواده بادا به نام Wave M و Wave Y مجهز به Bada 2.0 معرفی شدند که همانطور قبلا در مطلب ساختار جدید نام‌گذاری گوشی‌های سامسونگ گفته بودم ٬ M به معنی Middle به گوشی‌هایی با امکانات و کارایی در حد خوب و قیمت متعادل الحاق می‌شود و Y هم به معنی Young مخصوص افراد جوان‌تر هست . سامسونگ امسال هیچ گوشی با ویندوز موبایل ارائه نکرد و بنظر تمرکز خود را بروی سیستم‌عامل خود گذاشته است و در کنار اندروید گوشی‌های دیگری هم با Bada OS روانه بازار می‌کند .

مجیدقزوین بازدید : 16 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)

 

گلکسی اس ۴ سامسونگ , گوشی هوشمند

تصویر لو رفته از گلکسی اس ۴ سامسونگ با مشخصات فنی اش را ببینید

گلکسی اس ۴ سامسونگ - دو ماه قبل اعلام شد (گلکسی اس 4) سامسونگ ممکن است در نمایشگاه CES لاس وگاس گلکسی اس 4 خود را معرفی کند و حالا با این تصویر لو رفته یک گام به تحقق این پیش بینی نزدیک شده ایم.
 پردازنده 4 هسته ای 2 گیگاهرتزی، گرافیک Mali-T658، دو گیگ رم، رزولوشن 1920 در 1080، دوربین 13 مگاپیکسلی و آندروید 4.2.1 ویژگی های این اسمارتفون نیامده سامسونگ است.
مطابق این شایعات سامسونگ در نمایشگاه CES هفته آینده لاس وگاس، آنرا معرفی خواهد کرد.

گلکسی اس ۴ سامسونگ , گوشی هوشمند

گلکسی اس ۴ سامسونگ , گوشی هوشمند

 

shayanpc بازدید : 17 شنبه 16 دی 1391 نظرات (0)
شایعاتی که از هفته‌های گذشته در رابطه با پرده برداری سامسونگ از مدل کوچک‌تر پرچمدار خانواده Galaxy شنیده می‌شد به حقیقت پیوست و امروز،‌ غول کره‌ای از Galaxy S3 Mini رونمایی نمود.به ادامه مطلب مراجعه کنید هم خانواده جدید Galaxy S3 نسبت به برادر بزرگ‌تر خود نه تنها از لحاظ ابعاد و اندازه،‌ بلکه از نظر سخت افزاری نیز در رتبه پایین‌تری قرار می‌گیرد. صفحه نمایش ۴ اینچی که دیگر HD نیست و رزولوشنی معادل ۴۸۰×۸۰۰ دارد، پردازنده دو هسته‌ای ۱ گیگاهرتز، رم ۱ گیگابایت به همراه دوربین ۵ مگاپیکسلی و باتری ۱۵۰۰ میلی‌آمپر، امکانات Galaxy S3 کوچک را تشکیل می‌دهند. البته برادر کوچکتر S3 قابلیت‌هایی همچون اندروید ۴.۱ را به صورت پیش فرض به کاربران ارائه می‌کند که می‌تواند اندکی خیال کاربران را راحت نماید و چشم کاربران سامسونگ را تا اندازه‌ای از قدرت کمتر این مدل منحرف کند. در حال حاضر، قیمت و تاریخ عرضه این مدل اعلام نشده است،‌ اما انتظار حضور این مدل تا فرا رسیدن بازار داغ کریسمس (دی ماه) وجود دارد.
مجیدقزوین بازدید : 32 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)
 

سامسونگ گالکسی ایس دوئز اس۶۸۰۲
Samsung Galaxy Ace Duos S6802
امکان وجود دو سیم‌کارت، سیستم عامل Android نسخه ۲٫۳، صفحه نمایش ۳٫۵ اینچ لمسی با تفکیک ۲۶۲۱۴۴ رنگ، مسیریاب جی‌پی‌اس، دوربین ۵ مگاپیکسل، ، ۳ گیگابایت حافظه داخلی، حسگر شتاب‌سنج، بلوتوث استریو، رادیوی اف‌ام استریو، خروجی صدای استاندارد، شبکه بیسیم و ...  
۶۰۰,۰۰۰ تومان
 
سامسونگ آی۸۵۳۰ گالکسی بیم
Samsung I8530 Galaxy Beam
گوشی دارای پروژکتور nHD، پردازنده دوهسته‌ای یک گیگاهرتز، ۸ گیگابایت حافظه داخلی، صفحه نمایش TFT لمسی ۴ اینچ با وضوح بالا و تفکیک ۱۶ میلیون رنگ، سیستم عامل Android، دوربین ۵ مگاپیکسل، فوکوس اتوماتیک، فلاش، فیلمبرداری با وضوح 720p، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، ثبت موقعيت جغرافيايي به همراه تصویر، حسگر حرکت‌سنج و مجاورت‌سنج، حسگر ژیروسکوپ، بلوتوث استریو، شبکه بیسیم، خروجی صدای استاندارد و ...  
سامسونگ آی۹۳۰۰ گلکسی اس۳
Samsung I9300 Galaxy S III
گوشی نسل چهارم با طراحی باریک، پردازنده ۴هسته‌ای ۱٫۴ گیگاهرتز، ۱۶ یا ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، امکان فرمان‌پذیری صوتی (S-Voice)، صفحه نمایش Super AMOLED لمسی ۴٫۸ اینچ با وضوح بسیار بالا، سیستم عامل Android نسخه ۴، دوربین ۸ مگاپیکسل، فوکوس اتوماتیک و لمسی، فلاش، تشخیص لبخند، فیلمبرداری با وضوح 1080p HD، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، ثبت موقعيت جغرافيايي به همراه تصویر، حسگر حرکت‌سنج و مجاورت‌سنج، حسگر ژیروسکوپ برای تشخیص بهتر حرکت گوشی، بلوتوث استریو، شبکه بیسیم، خروجی تلویزیون، خروجی صدای استاندارد و ... 
۱,۶۷۰,۰۰۰ تومان
 
سامسونگ گلکسی پاکت اس۵۳۰۰
Samsung Galaxy Pocket S5300
گوشی با پردازنده ۸۳۲ مگاهرتز، ۳ گیگابایت حافظه داخلی، صفحه نمایش TFT لمسی ۲٫۸ اینچ، سیستم عامل Android، دوربین ۲ مگاپیکسل، مسیر‌یاب جی‌پی‌اس، ثبت موقعيت جغرافيايي به همراه تصویر، حسگر حرکت‌سنج، بلوتوث استریو، شبکه بیسیم، خروجی صدای استاندارد و ...  
۳۶۰,۰۰۰ تومان
عضویت در سایت

عضویت

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1528
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 97
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 126
  • باردید دیروز : 200
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 126
  • بازدید ماه : 868
  • بازدید سال : 23,812
  • بازدید کلی : 77,235