loading...
►███▓▒░░ضامن چت ░░▒▓███◄
ضددختر

blackwolf بازدید : 15 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (0)

 

دوستت دارم انقدر بی جنبه ان که سریع خودشونو گم میکنن. میخوام باهات ازدواج کنم دیگه بدبخت میشین مثل کنه میچسبن بهت. من عاشقت شدم چنان برات خودشونو میگیرن که از هر چی عشقو عاشقی حالت بهم میخوره. من دیروز با دختر داییم رفتم پارک دیگه کاری ندارن دختر داییت چند سالشه میخوان از حسودی بترکن. فردا تنهام میای پیشم چنان برات ناز میکنن که انگار از دختر شاهزاده جزایر مارماری دعوت کردی بیاد پیشت. دلم برات تنگ شده بود دیگه بیچار شدی نازه و عشوشون میزنه در حد هزار دیگه فکر میکنن چه گوهر گران بهایی هستن که دلت براش تنگ شده. چقدر خوشگل شدی دیگه خودشونو با جنیفر هم سطح میکنند یه کلمه گفتی خوشگل شدی فکر میکنه دیگه مانکن 2012 اروپا انتخاب شده.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
عضویت در سایت

عضویت

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1528
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 158
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 238
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 242
  • بازدید ماه : 984
  • بازدید سال : 23,928
  • بازدید کلی : 77,351