loading...
►███▓▒░░ضامن چت ░░▒▓███◄
ضددختر

مجیدقزوین بازدید : 30 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)

یارو میره قطب به قطب نشین ها میگه: شما چه جوری توی این سرما زندگی می کنید؟ قطب نشین ها میگن: ما به خودمون تلقین می کنیم که اینجا گرمه ، بعد از چند روز یارو می میره دلیل مرگش رو گرما زدگی اعلام می کنند.

.

قلبم را امروز در روشنایی تقدیم تو می کنم تا فردا درتاریکی فراموشم نکنی.

.

 مرد: وقتی دعوامون میشه چرا عصبانی میشی؟ زن: خودمو کنترل می کنم. مرد: چه جوری؟ زن: توالتو می شورم. مرد: چه ربطی داره؟ زن: آخه با مسواک تو می شورم.

.

به یه  دختر میگن با گلی جمله بساز میگه: تو گلی مثل من دیدی؟!!

.

بی تو گلزلر جهان ای دوست زندان من است ، گر تو باشی در برم زندان گلستان من است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
عضویت در سایت

عضویت

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1528
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 275
  • باردید دیروز : 356
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,359
  • بازدید ماه : 3,513
  • بازدید سال : 26,457
  • بازدید کلی : 79,880