loading...
►███▓▒░░ضامن چت ░░▒▓███◄
ضددختر

مجیدقزوین بازدید : 14 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)

جدید ترین اس ام اس غمگین عاشقانه آذرماه 91

http://www.iranfunmag.com/wp-content/uploads/Love_Pic_013.jpg

می روم ولی چمدانم را نمی برم…

سنگین است روزهایی که بی تو زندگی کرده ام !

::

::

اشک های تلخی که بر گورها می چکند، حرف هایی هستند که روزگاری باید بر زبان می آمدند…

::

::

آتش حرفهایت را با خون جگر خاموش میکنم…

::

::

میدونی تلخ ترین درد چیه ؟

تو بخوای…

اونم بخواد…

ولی دنیا نخواد !

::

::

“زخم ها” خوب می شوند اما “خوب شدن” با “مثل روز اول شدن” خیلی فرق داره…

::

::

دو ابر که عاشق یکدیگر می شوند ، بغض می کنند و یکدیگر را در آغوش می کشند اما نمی دانند این وصال نابودشان می کند …

::

::

ای ابر ها نبارید !

من دریا را به پایش ریختم … برنگشت !

::

::

بعضی حرف ها را نباید زد

بعضی حرف ها را نباید خورد

بیچاره دل چه می کشد میان این زد و خورد !

::

::

هیچوقت قلبت رو هیزم عشقت نکن …

::

::

ببین با من چی کار کردی ، ببین دیگه نمیخندم

تو برمیگردی با گریه ، دوباره ، شرط میبندم !

::

::

گفت دیوانه وار دوستت دارم !

ولی من چه ساده بودم که نفهمیدم به دیوانه اعتباری نیست …

::

::

کاش میشد مثل یک “در” به رفتن و آمدن آدمها عادت کنیم …

::

::

دوست دارم برم جایی که :

نه آسمونش

نه صدای مردمونش

نه غمش

نه جنب و جوشش

نه گلای گل فروشش

مثل اینجا آهنی نیست !

::

::

غمگینم … وقتی همه ی جفت ها تنهاییَم را به رخم میکشند ، حتی جوراب هایم …

::

::

گفتی بازی برد و باخت دارد …

ولی زبانم بند آمد بگویم که من بازی نکردم ؛ من با تو زندگی کردم !

::

::

در صدا کردن نام تو

یک “کجایی” پنهان است

یک “کاش می بودی”

یک “کاش باشی” !

::

::

قرار بود تکیه گاه باشی نه اینکه گاهی باشی، گاهی نباشی !

::

::

انتظار را از کوچه های بن بست بیاموز که دلخوش به تماشای هیچ رهگذری نیستند !

چشم به راه آمدن کسی می نشینند که اگر بیاید ، ماندنیست …

::

::

قرارمان همان جای همیشگی …

فقط این بار تو هم بیا …

::

::

تلخم مثل خنده ای بی حوصله …

::

::

نمی آیی ببینی که با رفتنت با تمام زنانگی ام چه مردانه کنار آمده ام …

::

::

گاهی بی هوا دلم هوایت را می کند …

هوای تو ؛ تویی که هیچوقت هوایم را نداشتی …

::

::

غمگینم مانندِ عکس اعلامیه ی ترحیم ، که لبخندش دیگران را می گریاند !

::

::

یه وقتایی هست که هی بیدار میمونی با خودت میگی :

الانه که زنگ بزنه

الانه که اس بده

الانه که …

و همین روال ادامه پیدا میکنه تا زمانیکه باورت میشه واقعا رفته…

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
عضویت در سایت

عضویت

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1528
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 1,442
  • باردید دیروز : 356
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,526
  • بازدید ماه : 4,680
  • بازدید سال : 27,624
  • بازدید کلی : 81,047