loading...
►███▓▒░░ضامن چت ░░▒▓███◄
ضددختر

مجیدقزوین بازدید : 10 چهارشنبه 27 دی 1391 نظرات (0)

ین سوت پایانو بزن...بزن تمومش کن.....................
دیگه نمیدونم چی نذر کنم که بری...
نمیدونم اسمشو چی بذارم.اما خوشحالی میتونه یه اسم براش باشه
خدا میدونه گاهی که به این آرامش میرسم میفهمم چه سالهای جهنمیو با تو داشتم...
از دورتر که وایمیسم میبینم چه اشتباهی کردم...کی بودی تو؟!!!واااای بر من..وای..
چه افتضاحی کاشتم...
.فقططططط برو..باز یه شماره رو گوشیم بود که فکر کنم از طرف تو بود.....دیگه از شماره های ناشناس متنفففرم...

...ی اگر از طرف تو هم نباشن فکر میکنم باز تویی و حالمو بد میکنه...اصلا هرچی به تو مربوطه حالمو بد میکنه...چقدر بدجور به تو الرژی گرفتم.تمومش کن..ل

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
عضویت در سایت

عضویت

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1528
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 888
  • باردید دیروز : 356
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,972
  • بازدید ماه : 4,126
  • بازدید سال : 27,070
  • بازدید کلی : 80,493