loading...
►███▓▒░░ضامن چت ░░▒▓███◄
ضددختر

مجیدقزوین بازدید : 13 شنبه 16 دی 1391 نظرات (0)

ziba              تــــولـــــدم مــــبــــــارک             ziba

ziba zibazibaziba zibazibazibaziba   ziba

        این کیه داره میرقصه؟!آهان فک کنم سارا باشهجیگر منه 

چندسال پیش یکی ازدوستام بایه دختره دوست شدکه اسمش مریم بودکلی عاشقش شده بودودیوونش بود،اینقدکه باتیغ رودستش نوشت"مریم"بعدیه چندوقت فهمیداسمشودروغ گفته بهش....

 

چند وقت پیش واسه دوست دخترم فرستادم:

-چقد دوسم داری؟؟؟

-نوشت شارژ ندارم، فعلا خدافظ!!!

حالا من موندم منظورش این بوده که:

۱.شارژ بفرست تا بت بگم!!!

۲.بستگی به میزان شارژی داره که الان میفرستی!!!!!

۳. برو بابا تو هم حوصله داریا!!!

البته شایدم نیتش خیر بوده خواسته بگه اونقدر دوست دارم ک با این شارژ کمی که دارم ، نمیتونم حق مطلبو به جا بیارم!!!

والا! …

آرایش چیست؟ لایه ای زخیم که لولورابه هلوتبدیل میکنه

زنان را نباشد به جز یک هنر نشینند و زایند شیران نر !

.زنان به خوبی مردان میتوانند اسرار را حفظ کنند ولی به یکدیگر می گویند

 

تا در حفظ آن شریک باشند !

یه مرد احمق به یه زن میگه ساکت باش

 

اما یک مرد دانا به یه زن میگه:

 

نمی دونی وقتی لبهات بسته اند چقدر خوشکل میشی !!!

دختره داشت تو خیابون جیغ می کشید

 

من : یا ابولفضل چی شد؟ مردی؟

 

دختره : نه.

 

من : خونه همسایه آتیش گرفته؟

 

دختره : نه!!

 

من : سوسک دیدی؟

 

نه!!!

 

من : پس چی شد؟

 

دختره: توروخدا بیا زیر درخت این گربه چقدر نازهههههههه....

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
عضویت در سایت

عضویت

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1528
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 464
  • باردید دیروز : 356
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,548
  • بازدید ماه : 3,702
  • بازدید سال : 26,646
  • بازدید کلی : 80,069