loading...
►███▓▒░░ضامن چت ░░▒▓███◄
ضددختر

مجیدقزوین بازدید : 17 شنبه 16 دی 1391 نظرات (0)

 

لادن: اعتراف مي کنم وقتي بچه بودم کارتون فوتباليستها رو نشون مي داد، من هم که بدون استثنا عاشق تک تک پسراي توي کارتون بودم، مي رفتم لباسمو عوض مي کردم، يه لباس خشگل و شيک مي پوشيدم، تا وقتي توي دوربين نگاه مي کنند، منو ببينند و عاشقم بشن!

 

 

نگار: کلاس اول دبستان بودم سر درس "ص" وقتي داشتم مشقاشو مي نوشتم به ذهنم رسيد ما تو زبان عاميانه مي گيم "بارون" اما کتابيش مي شه "باران"، پس صابون هم لابد صابان هست اصلش! از اين نبوغ خودم کيف کردم، همه مشقامو نوشتم صابان! فرداش معلممون به شدت نبوغمو برد زير سوال!

 

 

بتي: اعتراف مي کنم يه با زنگ زدم 700 اپراتور ايرانسل کلي پشت خط منتظر موندم تا بعد از يک ربع يه پسره جواب داد. من هم حواسم ديگه به گوشي نبود هل شدم گفتم: سلام منزل آقاي ايرانسل؟

 

 

شيوا: اعتراف مي کنم بچه که بودم يه بار با آجر زدم تو سر يکي از بچه هاي اقوام، تا ببينم دور سرش از اون ستاره ها و پرنده ها مي چرخه يا نه! تازه هي چند بار پشت سر هم اين کار رو کردم، چون هر چي مي زدم اتفاقي نمي افتاد!

 

 

 

آهای دختر خانمی که میای میگی شما پسرا همش دنبال ما افتادین فهمیدی که کی دنبال کی میفته؟بدبخت از بس بهش محل نمیدادن میرفته لباس خوشگلاشو واسه فوتبالیست ها میپوشیده.

از این مطلب ۳تا نتیجه میشه گرفت:

1-دخترا دنبال پسرا میفتن(از همون بچگی)

2-خانمایی که میان و میگن دخترا به من(امیر) محل ندادن منم از حرص اومدم این وبلاگ رو راه انداختم خودشون مثل همین دختر خانم بودن...

3-خدا هیچ عقلی به دختر نداده.فقط یه مشت پهن توی کلشه.

 

 

و یه چیز دیگه.ما توی این وبلاگ وقتی میگیم دختر منظورمون همه ی دخترا نیست.

 

هرکی هم فکر میکنه اون اعتراف هایی رو که اون بالا نوشتم رو از خودم در آوردم بگه تا آدرس اون وبلاگ رو بهش بدم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
عضویت در سایت

عضویت

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1528
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 1,040
  • باردید دیروز : 356
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,124
  • بازدید ماه : 4,278
  • بازدید سال : 27,222
  • بازدید کلی : 80,645