loading...
►███▓▒░░ضامن چت ░░▒▓███◄
ضددختر

مجیدقزوین بازدید : 17 یکشنبه 10 دی 1391 نظرات (0)

با این که می دونم دلت با من یکی نیست

با اینکه می بینم به رفتن مبتلایی

چشمام و می بندم که می مونی کنارم

با اینکه می دونم کنار من کجایی

چشمام و می بندم که رویات و ببینم

چشمام و می بندم تو رو یادم بیارم

حرفای من رویاییه می دونم اما

من از تمام تو همین رویا رو دارم

از تو نمی رنجم تو حق داری نمونی

شاید تو هم مثل خودم مجبور باشی

با اینکه می دونم به احساسی که دارم

نزدیک تر میشی که از من دور باشی

باور کن ثانیه ها دست خودم نیست

من پشت رد تو به یک بن بست می رم

حس می کنم این لحظه رو صد بار دیدم

من روبروی چشم تو از دست می رم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
عضویت در سایت

عضویت

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1528
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 551
  • باردید دیروز : 356
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,635
  • بازدید ماه : 3,789
  • بازدید سال : 26,733
  • بازدید کلی : 80,156