loading...
►███▓▒░░ضامن چت ░░▒▓███◄
ضددختر

مجیدقزوین بازدید : 12 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (0)








قد گل ، قد خدا ، قد تموم عاشقا

قد شب ، قد دعا ، قد دلاي با صفا

قد من ، قد خودتت

قد کدوم بلند تره !؟



****************************



دنبال يک اس ام اس توپ مي گشتم تا واسه ات بفرستم

هيچي پيدا نشد خواستم خبرت کنم !



***************************



لبخندت را به هر قيمتي خريدارم

شوخي کردم !

نخنديا !

1000تومن بيشتر ندارم !



***************************


آغوش پارکينگي است که جريمه ندارد

بوسه تصادفي است که خسارت ندارد

..

..

..

..

..

..

چيه؟ دنبالم راه افتادي!؟



***************************



تو خيلي مي‌فهمي

تو خيلي باهوشي

مي‌فهمي

باهوشي

(اس‌ام‌اس تلقيني براي مونگولا ! )



***************************


خيلي دلم مي خواد لبامو بذارم رو لبات

اما مامانم نمي ذاره، مي گه نوشابه رو بايد با ني بخوري!



***************************


من خيلي خوشحالم ايرانسل اومد ،و ثابت کرد که با خط 5 هزار تومني هم

ميشه واژه هاي دوستت دارم را ارسال کرد پس عزيزم اينقدر دهن بين نباش . . .



***************************


اگه گفتي فرق پسر شجاع با هواپيما چيه؟

پسر شجاع بي باکه ولي هواپيما باک داره!



***************************


بسي رنج بردم دراين سال سي نشدخر براي عروسي : کسي !



***************************


تعريف دانشجو : موجودي است نحيف ، بي پول و عصبي شبيه انسان

که از تخم مرغ و گوجه تغذيه ميکند و دشمنيه عجيبي با کتاب دارد !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
عضویت در سایت

عضویت

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1528
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 943
  • باردید دیروز : 356
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,027
  • بازدید ماه : 4,181
  • بازدید سال : 27,125
  • بازدید کلی : 80,548