loading...
►███▓▒░░ضامن چت ░░▒▓███◄
ضددختر

مجیدقزوین بازدید : 16 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (0)

lovecover اس ام اس های جدید عاشقانه


تقدیم به کسی که هنوز هم تکه ای از آسمان در چشمانش و جرعه ای از دریا در دستانش و تجسمی زیبا از خاطره ها و ایثارهای سرخ در معبد ارغوانی دلش به یادگار مانده است . . .

.

.

.

کمی گیجم کمی منگم ، عجیب است / پریده بی جهت رنگم ، عجیب است
تو را دیدم همین یک ساعت پیش / برایت باز دلتنگم ، عجیب است . . .

 

.

.

.

.

.

خسته شدم از بس به آدمایی که میخوان جای تو رو توی قلبم بگیرن گفتم :
ببخشید اینجا جای دوستمه ، الان برمیگرده !!

.

.

به امیدی که وفا خواهم دید / از تو تا چند جفا خواهم دید
گر توان وصل تو را دید به خواب / این چنین خواب کجا خواهم دید
طاق ابروی تو گر قبله شود / خوش اثر ها ز دعا خواهم دید

.

.

بی من نرو آن سوی فردای زمانه
بی من نشو دمساز تنهای ترانه
با من بمان این روزهای بی بهانه
با من بمان با دردهای عاشقانه

/

/

چه فرقی میکند مهره ی سیاه باشم یا سفید ، چشمانت با اولین حرکت ماتم میکند . . .

.

/

 

عشق یعنی وقتی هزار دلیل برای رفتن هست

هنوز دنبال یه بهونه‌ای که بمونی . . .

.

.

گاه یک لبخند انقدر عمیق میشود که گریه می کنیم
گاه یک نغمه انقدر دست نیافتنی میشود که با ان زندگی می کنیم
گاه یک نگاه انچنان سنگین میشود چشمانمان رهایش نمی کند
گاه یک عشق انقدر ماندگار می شود که فراموشش نمی کنیم.

.

.

.

دوستت دارم ، رازیست که ، در میان حنجره ام دق میکند وقتی که نیستی . . .

.

.

.

اگر نسیمی شانه هایت را نوازش کرد ، بدان آن هوای دل من است که به یادت می وزد …

.

.

.

چمن ها بی تو زیبایی ندارد / بهار و گل دلارایی ندارد
فریب کَـس نخوردم جز تو ای یار / که دیگر کَس فریبایی ندارد

.

.

.

تو این  “ مـــَــن ها  “  را از خودت  “ مــِـن‌ها ”  کن

من میـمیرم برای باقی مانده ات . . .

.

.

.

احساس تو طروات باران است / بر زخم شکوفه های گل درمان است
هروقت که در هوای تو میچرخم / انگار نفس کشیدنم آسان است . . .

.

.

.

امروز شوق فردا رو داریم و حسرت دیروز را ، اما امروز زیباتر از فردا و دیروز است ، دوستت دارم و دوستم بدار ، شاید فردایی نباشد . . .

.

.

.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
عضویت در سایت

عضویت

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1528
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 356
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,124
  • بازدید ماه : 3,278
  • بازدید سال : 26,222
  • بازدید کلی : 79,645