loading...
►███▓▒░░ضامن چت ░░▒▓███◄
ضددختر

مجیدقزوین بازدید : 13 چهارشنبه 27 دی 1391 نظرات (0)

دود سیگار ,لحظه های تنهایی قصه های تنهایی عشق سیگار دود سیگار تنهایی اس ام اس های غمگین اس ام اس های تنهای اس ام اس غمگین اس ام اس خیانت اس ام اس جدایی اس ام اس تنهای احساس

 من هر روز و هر لحظه نگرانت میشوم که چه میکنی

پنجره اتاقم را باز میکنم و فریاد میزنم...

تنهاییت برای من...

غصه هایت برای من...

همه بغض ها و اشک هایت برای من...

بخند برایم بخند

آنقدر بلند

تا من هم بشنوم صدای دلنشین خنده هایت را

صدای همیشه خوب بودنت را

دلم برایت تنگ شده


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
عضویت در سایت

عضویت

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1528
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 1,587
  • باردید دیروز : 356
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,671
  • بازدید ماه : 4,825
  • بازدید سال : 27,769
  • بازدید کلی : 81,192