loading...
►███▓▒░░ضامن چت ░░▒▓███◄
ضددختر

مجیدقزوین بازدید : 16 چهارشنبه 27 دی 1391 نظرات (0)

هرچند هوای سرد هم سختی های خودش و داره اما برای من اغلب لذتبخش تر از هوای گرم بهار و تابستانه فقط با تنها چیزی که مشکل دارم اینه که توی این هوای سرد وقتی میرم بیرون دستام طوری از سرما سرد و یخ میشه  که احساس بی حسی میکنم ؛کلا در این حد که احساس میکنم دست ندارم. (-: بعد وقتی میام خونه یا توی ماشین میشینم و دستام از اون حالت سرما در میاد و کم کم گرم میشه احساس میکنم انگشتام باد کرده و مور مور میکنه و انگار کف دستام آتیش روشن کردن و یه جور بی حسی خاص همچنان در انگشتان مبارک حس میکنم. خیلی حس بی خودیه.

پ.ن: پاییز رو به اتمام و من در پی بیشتر ثبت کردن این روزها.!

پ.ن2: به اطلاع دوستان گرامی میرسانم طی یک اقدام خودسازی اتاقم به صورت عجیبی مرتب و منظم شد. خواستم از نگرانی درتون بیارم.

پ.ن3: و نــاگــهان یک حــس سرخــوش بــودن مــرا در بـــر مـــی گــیــرد. در این حد دیگه.

پ.ن4: دوسی جونی های عزیز پیشاپیش یلدای همه مبارک.شب خوبی در کنار خانواده هاتون داشته باشید.

پ.ن5: خدایا یعنی میشه هندونه ی شب یلدای امسالمون سفید در نیاد.!

پ.ن6: یعنی یک لذت باور نکردنی در خط خطی کردن کاغذ برام وجود داره که حد نداره.

زمستان در راه است و هوا پر شده از دوستت دارم هایی که به بادها سپرده ایم
                             کاش پنجره ای باز باشد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
عضویت در سایت

عضویت

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1528
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 1,423
  • باردید دیروز : 356
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,507
  • بازدید ماه : 4,661
  • بازدید سال : 27,605
  • بازدید کلی : 81,028