loading...
►███▓▒░░ضامن چت ░░▒▓███◄
ضددختر

mehdi بازدید : 22 یکشنبه 17 دی 1391 نظرات (0)

برایت آرزو دارم کسی را که قطره ای از دریای عشق و دوستیِ ِ او که بی درنگ، رهایش کردی را در خود داشته باشد

برایت آرزو میکنم، کسی را که همیشه تو را بر خود مقدم بدارد

برایت میخواهم کسی را که در نیمه ی راه ، آنچه با من کردی، با تو نکند و تا پایان بماند

برایت آرزو میکنم، کسی را که اگر خطائی کرد بتوانی او را ببخشی، و نفرتت از کسی که نتوانستی ببخشی،  دامن او و آینده ات را نگیرد

برایت آرزو میکنم که آنقدر بزرگ شده باشی که برای تشخیص دوست و دشمن ات احتیاجی به بزرگتر شدن نداشته باشی

برایت راهنمایانی را آرزو دارم که در کار خود فرو نمانده باشند

برایت آرزو دارم دائم الخمری را که مستی ِ زندگی اش تو باشی چندان که هرگز به فکر مستی های بی پایان ِ کسی که برایت، با خواست تو، تمام شد، نیوفتی، به یاد او که از داشتنت همیشه مست و از خود بیخود بود

برایت آرزو میکنم کسی را که شوقش همیشه به ذوق ِ تو و غمش به اندوه تو وابسته باشد

برایت میخواهم و آرزو دارم کسی را که هر چه میخواهد برای تو باشد و بس

و

برایت کسی را آرزو دارم که همیشه دعایش در حق تو مستجاب باشد

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
عضویت در سایت

عضویت

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1528
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 1,443
  • باردید دیروز : 356
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,527
  • بازدید ماه : 4,681
  • بازدید سال : 27,625
  • بازدید کلی : 81,048