loading...
►███▓▒░░ضامن چت ░░▒▓███◄
ضددختر

مجیدقزوین بازدید : 26 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

نازنین! من تمام عشقم را در پیاله ی نگاهم می ریزم و آن را به دیدگان پر فروغت هدیه می کنم.

 

 

 پیاله نگاه

 

یاد تو مثل یک شبنم پاک بر ذهنم می نشیند و جز به جز اجزای بدنم تو را فریاد می زند.

 

 شبنم

 

پنجره ی خانه ام به روی تو و عشق تو باز است و با اولین تلنگر خواب من می شکند.

 

 از دیار باران

 

صبر می کنم تا شکوفه ها میوه شوند،آنگاه سرخ ترین سیب را به تو هدیه می کنم.

 

 

 سیب سرخ

 

من همان سیب سرخم که تو با شوقی وصف ناپذیر از درخت روزگار چیدی تا همیشه در خانه ی قلبت آرام گیرم.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
عضویت در سایت

عضویت

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1528
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 315
  • باردید دیروز : 356
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,399
  • بازدید ماه : 3,553
  • بازدید سال : 26,497
  • بازدید کلی : 79,920