loading...
►███▓▒░░ضامن چت ░░▒▓███◄
ضددختر

مجیدقزوین بازدید : 13 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)
شاید سالها بعد در گذر جاده ها
بی تفاوت از کنار هم بگذریم
و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود.

اگر چیزی را با گوشهایت نشنیدی ،

یا آن را با چشم هایت ندیدی . . .

آن را با ذهن کوچکت ابداع نکن !

و با دهان بزرگت به اشتراک نگذار.

تمام کسانی را که هر چه خواستند با من،
بادلم
با احساسم کردند
و مرا در دوردست خودم تنها گذاردند...
و من امروز به پایان خودم نزدیکم؛


پروردگارا!

به من بیاموز تا در این فرصت حیاتم

آهی نکشم برای کسانی که دلم را شکستند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
عضویت در سایت

عضویت

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1528
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 818
  • باردید دیروز : 356
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,902
  • بازدید ماه : 4,056
  • بازدید سال : 27,000
  • بازدید کلی : 80,423