loading...
►███▓▒░░ضامن چت ░░▒▓███◄
ضددختر

مجیدقزوین بازدید : 18 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)
تو رفتی اما بی خداحافظی ...

 

اما من برای تو قصه ای نوشته بودم ...

که اهنگ جدایی در ترنمش نبود ...

همیشه عشق و انتظار بود ...

و تو انرا نخوانده رفتی ...

حتی بی آنکه به چشمانی نگاه کنی ...

که در انها جز صداقت نمیتونستی ببینی ...

چشمانت را بر روی عشقی بستی ...

که دنیا در عشق تو خلاصه میشد ...

حرف دیگری هم نیافتم تا برای بیان عشقمان بگویم ...

و من ؛ مدتها و مدتها ...

یعنی زمان زیادی را برای عبور این درد جانکاه ...

در بهت و نا باوری طی کردم ...

اما هنوز نتوانستم عشقی را که در قلبم حک کردی ...

با گفتن یک خداحافظی ساده از دلم پاک کنم ...

احساس میکنم تو پیروز شدی ...

و من با هیچ قلمی نمیتوانم ...

عشقت را از دلم خط بزنم ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
عضویت در سایت

عضویت

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1528
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 1,001
  • باردید دیروز : 356
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,085
  • بازدید ماه : 4,239
  • بازدید سال : 27,183
  • بازدید کلی : 80,606