loading...
►███▓▒░░ضامن چت ░░▒▓███◄
ضددختر

مجیدقزوین بازدید : 24 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

نه، نگام نکن، صدام نکن ...  شاید نشه دیگه پای تو بمونم
نه، به روم نیار، دووم نیار ...  خودمم درد این جدائی رو میدونم
تو گریه نکن، من بیطاقتم ... تورو خدا بدترش نکن
خیال نکن بی تو راحتم ... سکوتمو باورش نکن
.
به دل نگیر سردی منو ... تو بیش از این هی پرپرم نکن
ازم نگیر هرچی دارمو ... از این که هستم بدترم نکن
خودم توو این غصّه میمیرم ... با این نگاه هی داغونم نکن
باید برم، آخ دوسِت دارم ... منو با چشمات روبرو نکن
نه، نگام نکن، صدام نکن ... شاید نشه دیگه پای تو بمونم
نه، به روم نیار، دووم نیار ... خودمم درد این جدائی رو میدونم
تو گریه نکن، من بیطاقتم ... تورو خدا بدترش نکن
خیال نکن بی تو راحتم ... سکوتمو باورش نکن

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
عضویت در سایت

عضویت

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1528
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 1,234
  • باردید دیروز : 356
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,318
  • بازدید ماه : 4,472
  • بازدید سال : 27,416
  • بازدید کلی : 80,839