loading...
►███▓▒░░ضامن چت ░░▒▓███◄
ضددختر

مجیدقزوین بازدید : 12 چهارشنبه 27 دی 1391 نظرات (0)
سلام گلم.همیشه میگی یکی بود هنوزم هست ولی اون یکی که نبود چی!

 

یکی نبود هنوزم نیست!دوستت دارم عزیزم

 

یکی بود …

یکی نبود …

بدجوری هم نبود…

 

 

 

همه ی عمرم را جمع می کنم
و برای دیدن تو
آماده می شوم
عجله کن
فرصت فکر کردن نیست
با همین یک نگاه

باید عاشق شویم …

 

 

 

برای پروانه شدن پیله ی دستان تو کافیست…

من را محکم تر در آغوش بگیر…

 

 

 

هر روز…

 

این عشق یکطرفه را طی میکنم…

 

یکبار هم تو گامی بدین سو بردار…

 

نترس…!

 

جریمه اش با من!

 

 

 

از آنسوی تنهایی
از آنسوی بغض
از آنسوی باران
کسی صدایم میکند؛
تو بگو
…بروم یا بمانم؟!

 

 

 

آدم خوب قصه های من!!

دلتنگت شده ام، حجمش را میخواهی؟؟؟

خدا را تصور کن…

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
عضویت در سایت

عضویت

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1528
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 188
  • باردید دیروز : 356
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,272
  • بازدید ماه : 3,426
  • بازدید سال : 26,370
  • بازدید کلی : 79,793