loading...
►███▓▒░░ضامن چت ░░▒▓███◄
ضددختر

مجیدقزوین بازدید : 13 چهارشنبه 27 دی 1391 نظرات (0)
بیشتر از هر چیز عاشق احساسیم که بهت دارم گلم.

 

عاشق دوست داشتنتم.بهم بال پرواز میده

ای عشق ما را رها مکن

من شکستن نمیدانم ،
ولی هر کس از کنارم گذشت شکستن را خوب بلد بود
دلم را، عهدش را ، غرورم را ، کمرم را..دلم را با نگاه سردش..و
کمرم را.. با رفتنش

 

 

 

دیگر احتیــاط لازم نیستــــــ…

شکستنی ها شکست،

هرطور مایلیـــــد حمــــل    کنیــــــد…!!!

 

 

 

یکرنگ که باشی،

زود چشمشان را میزنی،

خسته میشوند از رنگ تکراریت،

این روزها دوره ی رنگین کمان هاست…

 

 

 

1081

تلخی این روزهایم را ببخشید…

دیگر قندی در دلم آب نمیشود…

 

 

 

درد مرا شمعـــــــــی می فهمد …

که برای دیدن یـــــــک چیز دیگــــر ،

آتشـــــــــش زدنــــد …

 

 

 

بی خیال است…

خیلی بی خیال…

همان کسی که…

تمام خیال من است…

 

 

 

 

 

کوچ پرندگان به مــــن آموخت ،

وقتی هوای رابطه ســــرد است ،

باید رفتـــــــــــــــ

 

 

 

در خاطری که ” تویـــی ” دیگران فراموشند ،

بگذار در گوشت بگویم

” میـــخواهــمــــــــت ” …

این خلاصه ی ،

تمام حرفای عاشقــــانه دنـــیاست …!!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
عضویت در سایت

عضویت

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1528
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 553
  • باردید دیروز : 356
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,637
  • بازدید ماه : 3,791
  • بازدید سال : 26,735
  • بازدید کلی : 80,158