loading...
►███▓▒░░ضامن چت ░░▒▓███◄
ضددختر

مجیدقزوین بازدید : 21 چهارشنبه 27 دی 1391 نظرات (0)

روزگار ماه من بود و ولی یارم نبود

 

روزگاری دل برش بود و دلش با من نبود

روزگاری آرزویم دیدن روی تو بود

روزگار دیگری آمد که رفتارش به دلخواهم نبود

روزگاری در برت بودن برایم همچو یک افسانه بود

یاد داری روز دیدار تو در من صاقتی پیدا نبود؟

روزگاری راز دل را در تو می جستم ولی

روز دیگر نقشی از راز دلم در برق چشمانت نبود

روزگاران رفته اند،من ماندم و این حسرت بی انتها

با دلی افسرده از هجران یاری که هوادارم نبود

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
عضویت در سایت

عضویت

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1528
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 1,372
  • باردید دیروز : 356
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,456
  • بازدید ماه : 4,610
  • بازدید سال : 27,554
  • بازدید کلی : 80,977