loading...
►███▓▒░░ضامن چت ░░▒▓███◄
ضددختر

مجیدقزوین بازدید : 17 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

آمپول چیست؟

 

ظاهرا ابزاری است برای بهبودی بیماری اما در حقیقت وسیله ای است برای ترساندن کودک 

چند روزیه حسابی سرما خوردم با تب شدید !!!

 

هر چی مامانم اصرار میکرد بیا بریم دکتر از ترس آمپول نمی رفتم میگفتم خوب میشم

ولی دیشب حالم خیلی بد شد نتونستم بخوابم

صبح مامانم منو برده دکتر کلی هم سفارش کرده به دکتر نگی آمپول ننویسا و گرنه ... ! 

نوبتمون شده رفتیم تو مطب دکتر .اصلا دکتر رو هم نمی شناختم دکتر معاینه کرده اومده ویزیت کنه برگشته میگه یه آمپول واست مینویسم ولی خیلی درد داره نری فحش ام بدیا  

من:  

منم خر خسته از خدا خواسته گفتم آقای دکتر اتفاقا من خیلی از آمپول می ترسم میشه آمپول ننویسین یا تو رگی بنویسین دکتره برگشته میگه نه نمیشه  ولی خیلی درد داره ها 

منو میگی:  یه لبخندی زدم ولی تو دلم میگفتم (الـــــــــــــــــهی بمیری )

بعدش دکتره برگشته میگه حتما برو یه کیک و ساندیس بگیر بخور که آمپول میزنی قش نکنی اینجا ما حال قش کردن نداریما خیییییلی آمپوله درد داره ها    

من موندم تو کارای خدا که چرا تمام ملت با من حساب شوخی دارن !

رفتیم کیک و ساندیسمونم خوردیم و آمپولم زدیم یعنی به قرااااااااااااان نیم ساعت نمی تونستم راه برم

اومدیم خونه هنوز که هنوزه تبم قطع نشده به مامانم میگم ببین اگه آمپول نزده بودم میگفتی اگه آمپول میزدی خوب میشدی . ببین خوب نشدم 

مامانم برگشته میگه داداشت شب بیاد باز می برمت دکتر

میگم :باز دکتر واسه چی ؟؟؟!!!  

میگه :مامان جان حتما ۱ دونه آمپول کافی نبوده ۴-۵ تا بزنی خوب میشی 

من : جااااااااااااااااننننننننننننننننننننن !!!!!  

پ.ن. یعنی یه دوره ای شده حتی مریضم که میشی نباید به کسی بگی باید بسوزی و بسازی وگرنه می کشنت  

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
عضویت در سایت

عضویت

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1528
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 663
  • باردید دیروز : 356
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,747
  • بازدید ماه : 3,901
  • بازدید سال : 26,845
  • بازدید کلی : 80,268