loading...
►███▓▒░░ضامن چت ░░▒▓███◄
ضددختر

مجیدقزوین بازدید : 21 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

شبکه ۳ فیلم سینمایی گذاشته بود همگی داشتیم تماشا میکردیم

 

یه جاهایی از فیلم رو سانسور کرده بود ادم نمی فهمید چی به چیه !

بابام عصبانی شده میگه این چه وضعشه اخه واسه چی سانسور می کنید؟ 

حالا مثلا سانسور نکنید چی میشه ؟ این امل بازیا چیه اینا در میارن اخه؟!!!

منم گفتم:اره خب بابا می بینی تو رو خدا اصلا نمیذارن چشم و گوش ما جوونا باز بشه 

الان اگه سانسور نکرده بودن خب من یاد می گرفتم ، مخم از این هنگی در میومد اونوقت دیگه نمی نشستم درس بخونم سرم تو کار خودم باشه ، میرفتم بیرون خونه شبا ساعت ۱ نصف شب میومدم خونه ،کلا صفا میکردم 

عجب ادمایی هستن این مسئولین کلا نمیذارن چشم و گوش ما جوونا باز بشه 

بابام:  

مامانم: 

داداشام: 

دوباره بابام:    خب نه البته از این لحاظ که کار خوبی می کنند به هر حال خوب نیست که همه چی رو نشون بدن

من:   نه بابا باید چشم و گوش ما باز بشه حیفه ما خوب بمونیم !

بابام :    نخیر خیلی هم کار خوبی می کنند .ببین بابایی اینا واسه خاطر من و توئه که این کارا رو می کنن .واسه خاطر حریم خانواده هاست واسه خاطر خانواده هاست که خیالشون راحت باشه و با خیال راحت تی وی تماشا کنن

من: ههههههه   عجب !!! 

پ.ن. کلا ما ملت عجیبی هستیم قبول دارین؟!   

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
عضویت در سایت

عضویت

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1528
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 356
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,112
  • بازدید ماه : 3,266
  • بازدید سال : 26,210
  • بازدید کلی : 79,633