loading...
►███▓▒░░ضامن چت ░░▒▓███◄
ضددختر

مجیدقزوین بازدید : 17 شنبه 16 دی 1391 نظرات (0)

به نام آن خدایی که مرد را آفریدگفت:جانمی این دیگه آخرشه/زن را آفرید:کمی اخم،اشکال نداره آرایش میکنه


دختری که به دنیا می آید سه حالت ممکن است داشته باشد
دیوانه باشد ، ( غیر انسان ) .

2- 
کر یا کور مادر زاد باشد ، ( نیمه انسان
 ) .

3- 
بدون نقص در حواس باشد ، ( انسان !!!) . (عمرا
!!!)

******************************************************************************

لاف جدیددخترای دم بخت من خواستگارمرغ فروش هم داشتم ولی جواب رددادم.

دختره سن خره حضرت عیسی روداره اونوقت یه جوری توخیابون راه میره انگاری تازه ازپوشاک گرفتنش

اینقــد بدم میاد از اینهایی که دماغ میخرن چسبشو نمی کنن!!!

شنیدم پنچ شنبه جشن نامزدیته،خیلی خوشحال شدم تبریک میگم.! ستاد پیشگیری از افسردگی دخترها

زندگی زن خیلی سخته صبح:شستن لباس ظهرخشک کردن لباس عصراتوکردن لباس شب کندن لباس نصف شب بدون لباس صبح دنبال لباس

خانومایی که گواهینامه موتوردارین سریعاخودتونو کارخونه چیتوزبرسونین آخه میمونشون فرارکرده فورابه یه میمون نیازدارن

 

واقعا چرا؟اخه دارم دیوونه میشم...
نشسته بودم با دختر خالم حرف میزدم برگشت گفت:
مجید رفته بودم حموم
من:خووووب خووووب!"مشتاقانه"
اون:رفتم زیر دوش آب غسل کنم
من:خوووب!
اون:یهو نمی دونم چی شد که بجای نیت غسل گفتم*140*1*#هه هه هه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
عضویت در سایت

عضویت

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1528
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 1,067
  • باردید دیروز : 356
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,151
  • بازدید ماه : 4,305
  • بازدید سال : 27,249
  • بازدید کلی : 80,672