loading...
►███▓▒░░ضامن چت ░░▒▓███◄
ضددختر

مجیدقزوین بازدید : 15 شنبه 16 دی 1391 نظرات (0)

من دارم میبینم که مادر شهید اشکهایش چگونه میریزد وقتی که میبیند...

 

پسرش را فرستاد به جبهه تا بعضی ها با غیرت باشند با غیرت..

-----------------

اما بعضی ها بدجوری دل این مادر را خون کردند...خون...

 
-------------------------------------------------------------------
من دارم میبینم آن بچه مذهبی را که دیگر نمیتواند راحت در خیابان راه برود...
نمیتواند راه برود از تمسخر دیگران...نمیتواند راه برود از زخم زبان دیگران...

---------------------------------------------------------------------
من دارم میبینم وضعیت بد برخی از خیابان ها را...
من دارم میبینم وضعیت کثافت بار در برخی از دانشگاه که داره..
 به روابط نامشروع کشیده میشود...  

 
----------------------------------------------------------
من دارم میبینم انواع مردهایی که خیلی راحت..
در فاصله کمی از زنان رو در رو ایستاده اند...
و چشم در چشم هم با هم صحبت میکنند و خیلی راحت شوخی میکنند...

 
--------------------------------------------------------
من دارم میبینم وضعیت اسف بار خیابان ها را...
من دارم میبینم که خیلی چیزها کمرنگ شده...
من دارم میبینم که خیلی از حرمت ها شکسته شده...

 
----------
..!! من دارم میبینم که بوی از غیرت دیگر نیست...نیست...نیست...


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
عضویت در سایت

عضویت

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1528
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 797
  • باردید دیروز : 356
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,881
  • بازدید ماه : 4,035
  • بازدید سال : 26,979
  • بازدید کلی : 80,402