loading...
►███▓▒░░ضامن چت ░░▒▓███◄
ضددختر

مجیدقزوین بازدید : 32 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

به داداش کوچیکم میگم یکم ورزش کن مثل من هیکلت ورزشکاری بشه.

 

برگشته بهم میگه

تو که هیکلت مثل آدم دست راستی میمونه که با دست چپ نوشته باشه!!!!!!!
دیشب خسته بودم وسط هال ولو شدم ، خوابم برد، نصف شبی یه لحظه احساس کردم

نفسم بالا نمیاد و دارم خفه میشم، جد و آبادم اومد جلو چشم!!


افتادم به سرفه کردن و نفس نفس زدن، قشنگ اینقد سرفه کردم که بنفش شدم!

 یکم که تونستم نفس بکشم تو اون تاریکی نگا بالا سرم کردم، دیدم بابام وایساده داره

هر هر میخنده!!
همینجوری، مات و خواب زده پرسیدم چیه؟!؟ چی شده؟؟

با خنده وخیلی ریلکس گفت:هیچی ندیدمت، پام رفت رو گردنت، بخواب بخواب!!!

یعـــنی یه همچـــین خونواده ای دارم مـــن

شمام وقتی یه ادکلن گرون قیمت میخرین،هربار که استفاده میکنین


یه نگاه بهش میندازین که یه وقت تموم نشه؟!


یا من فقط اینجوریم!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
عضویت در سایت

عضویت

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1528
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 1,416
  • باردید دیروز : 356
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,500
  • بازدید ماه : 4,654
  • بازدید سال : 27,598
  • بازدید کلی : 81,021