loading...
►███▓▒░░ضامن چت ░░▒▓███◄
ضددختر

مجیدقزوین بازدید : 15 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)


این بار قصد دارم ترفندي را به شما معرفي کنم که با استفاده از آن مي توانيد کنترل خود را بر روي سيستم تان بيشتر کنيد. بدين صورت که وقتي فردي براي خاموش کردن سيستم اقدام کرد با اين ترفند مي توانيد پس از کليک فرد بر روي دکمه Turn off از او تقاضاي پسورد نماييد.


بدين منظور:
1-ابتدا يك اسم رمز براي كامپيوتر خود انتخاب كنيد.
2- به کنترل پنل رفته و بر روي آيکون System دوبار کليک نماييد.
3- در محل مشخصات و نام كامپيوتر اين دستور Shutdown -r -m computer name -t 300 ا را تايپ نماييد.
4- بر روي دکمه OK کليک کنيد تا خارج شويد.
* لازم به ذکر است در دستور بالا ميباست کلمات دلخواه خود را انتخاب و جايگزين نماييد:
Computer name = اسم رمز كامپيوتر كه شما آن را انتخاب كرده‌ايد
R = Restart
S = Shutdown
L= Log off
T300= نشان دهنده زمان خاموش شدن اتوماتيك به ثانيه است و ميتواند با عدد ديگري جايگزين شود

 

مجیدقزوین بازدید : 22 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

SPY  : هر برنامه ای که به صورت مخفیانه و بدون آگاهی کاربر به کامپیوتر وارد شود SPY نامیده می شود SPY WARE ها می توانند فعلیتهای تخریبی بیشماری انجام دهند مثلا می توانند شماره کارت های اعتباری و یا آدرس های ایمیل و همچنین پسورد ها و ... را استخراج کنند و تمامی اطلاعات را برای شخص نفوذ گر بفرستند.

کرم اينترنتي يا
Worm  :

گونه ای از برنامه هاي تخريبي کرم اينترنتي يا
Worm هستند و کار اصلي آنها تخريب اطلاعات شخصي بر اساس يک الگوي خاص و مشخص مي باشد

اين گونه برنامه ها بدون اين که ردپايي از خود باقي بگذارد اطلاعات را تخريب مي کنند و در عين حال از کامپيوتري به کامپيوتر ديگر ميروند

بعضي از اين گونه کرمهاي اينترنتي بسيار بد تر از ويروس ها عمل مي کنند چون از همه موانع امنيتي به راحتي عبور مي کنند و اعمال تخريبي خود را انجام مي دهند .

اسب تروآ
Trojan :

گونه دیگری از برنامه های تخریبی اسب تروآ یا تروجان
Trojan می باشند این گونه از برنامه ها در ظاهر وانمود می کنند که خوب و بی ضرر اند اما در حقیقت هدف این گونه از برنامه ها خراب کردن و دزدیدن اطلاعات می باشند . اسبهای تروآ می توانند در زمان اتصال به اینترنت و یا از طریق ایمیل به سیستم وارد شوند و می توانند فایلها را حذف و اضافه ویا تغییر دهند.

سیستم مانیتور
SystemMonitor :

سیستم مانیتور برنامه هایی خاص منظوره برای کنترل
فعالیتهای کاربران می باشند .این گونه از برنامه ها می توانند تمامی اطلاعات را از قبیل آدرسهای
Email و پسورد ها و سایتهای بازدید شده و کلمات تایپ شده توسط صفحه کلید را جمع آوری کنند این گونه از برنامه ها حتی می توانند از فعالیتهای کاربران عکس برداری کرده و عکسها را بعلاوه سایر اطلاعات جمع آوری شده به آدرس ایمیلی خاص هدایت کنند .


BACK DOOR :

گونه ای از برنامه ها که فرد تجاوز گر به جا گذاشته و امکان نفوذ مجدد را برای دستیابی بعدی فراهم می کند.


TRACE :


یک نمونه از برنامه های جاسوسی
TRACE می باشد این گونه از برنامه ها می توانند به صورتهای مختلف سیستم را تخریب کنند یعنی هم می توانند به محیط ریجستری وارد شده و یا در حافظه رم مقیم شوند ویا به درون دیسکها منتقل شوند و حتی خود را به فایلها بچسبانند و کار تخریبی انجام دهند.

علاوه بر این گروه از ابزار های تخریبی و جاسوسی گونه های دیگری ازاین قبیل ابزار ها وجود دارند که سیستم را مورد هجوم و تخریب می دهند
می توان از این گروه به ماکرو ها و
EXPLOIT ها نیز اشاره کرد 

مجیدقزوین بازدید : 16 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

در نظر بگيريد كه سرعت كامپيوتر شما مرتباً كمتر و كمتر مي شود، برنامه هاي نرم افزاري زمان زيادتري براي اجرا شدن لازم دارند و زمان وارد شدن به يك سايت در اينترنت، بسيار طولاني مي شود. اتصال به شبكه اينترنت، هميشه مقصر و علت اصلي در پايين آمدن سرعت كامپيوتر نيست، بلكه خود كامپيوتر، مهمترين علت آن است. تعداد برنامه ها، فايل هاي قديمي و حتي تنظيمات اشتباه، از دلايل كم شدن سرعت كامپيوتر هستند. 10 نكته مهم ذيل به كامپيوتر شما سرعت مي بخشد:

1- استارت سريع!
اگر عمل Shutdown در كامپيوتر درست انجام نشود، كامپيوتر در استارت بعدي، براي اينكه هارد را از لحاظ داشتن خطا يا اشتباه چك كند، با برنامه Scandisk استارت مي شود كه مستلزم صرف زماني طولاني است. براي اينكه از اجرا شدن Scandisk جلوگيري كنيد، به ترتيب زير عمل كنيد:
از منوي استارت بر روي Run كليك كرده و بعد دستور msconfig را اجرا كنيد. سپس قسمت system configuration programs را باز كنيد و در قسمت Register، general كليك كنيد و سپس فرمان “ Scandisk after error by shutdown disabled “ را فعال كنيد. در آخر، همه پنچره ها را با دستور ok ببنديد و ويندوز را دوباره استارت كنيد.

2-از كار انداختن پخش آهنگ هنگام بالا آمدن سيستم
اگر كامپيوتر شما هنگام بالا آمدن سيستم، آهنگ پخش مي كند، در صورتي كه آن را از كار بيندازيد، كامپيوتر سرعت بيشتري خواهد داشت. براي اين كار، به ترتيب از Start/Settings/Control Panel، قسمت Sounds and Multimedia را انتخاب كنيد. پس از آن، پنچره اي باز مي شود. در آنجا مشخص شده است كه كدام قسمتها به همراه پخش آهنگ عمل مي كنند. قسمتهايي كه با پخش آهنگ همراه هستند، علامت بلند گويي را در كنار خود دارند بر روي قسمتهايي كه مي خواهيد پخش آهنگ آنها را غيرفعال كنيد، مارك بزنيد. سپس از منوي Name كه در زير آن قرار گرفته است، دستور None را انتخاب كنيد.



3- لغو دستور اجراي اتوماتيك برنامه ها
بسياري از برنامه هاهنگام استارت به طوراتوماتيك اجرامي شوند. آيا شما واقعاً به همه آنها احتياج داريد؟ براي اينكه از استارت شدن اتوماتيك اين برنامه ها جلوگيري كنيد، از منوي استارت، Run را انتخاب كرده و سپس دستور msconfig را اجرا كنيد. از طريق Register و بعد “ Auto Start “ قادر نخواهيد بود كه برنامه مورد نياز خود را به صورت مجزا انتخاب كنيد، بلكه فقط مي توانيد علامت تيك (P) يا ضربدر (×) را از جلوي برنامه هايي كه نمي خواهيد اجرا شوند، برداريد.

4- پاك كردن برنامه ها
شما همواره برنامه هايي را از اينترنت Download مي كنيد. براي پاك كردن آنها از برنامه Uninstall استفاده كنيد، كه آن را مي توانيد به ترتيب از Start/Settings/Control Panel تحت نام Add/Remove Programs پيدا كنيد.
برنامه اي را كه مي خواهيد پاك كنيد، مارك بزنيد و بعد بر روي آيكون Add/Remove كليك كنيد. بدين ترتيب، برنامه به طور كامل از كامپيوتر شما پاك مي شود.

5-ايميل هاي قديمي را پاك كنيد.
ايميل هايي كه به خصوص با فايل هاي پيوست شده ( عكس، فيلم و فايل هاي موسيقي ) ارسال شده اند، سرعت و قدرت كامپيوتر را كاهش مي دهند. به همين دليل، تمام ايميل هاي خود را به طور كامل بررسي كنيد و آنهايي را كه ديگر احتياجي نداريد، پاك كنيد.

 6-Defragment كردن هارد
با دستور Defragment، هارد كامپيوتر خود را مرتب كنيد. خود اين كار، زمان مي برد، ولي در عوض، سرعت كامپيوتر شما را بالا خواهد برد. براي اين كار از منوي استارت Programs/Accessories/System tools/Disk Defragmenter را كليك كنيد.
نكته: پس از شروع عمل Defragment، كامپيوتر را به حال خود بگذاريد و هيچ كار ديگري با آن انجام ندهيد.

7- عكس زمينه را غير فعال كنيد.
اين عكسها با وجود همه جذابيتي كه دارند قدرت و سرعت كامپيوتر را كم مي كنند. بنابراين، بهتر است كه عكس پيش زمينه را برداريد. براي اين كار با كليك راست ماوس بر روي صفحه Desktop، Properties را انتخاب كنيد و در قسمت Background، دستور None را انتخاب كنيد.

8- فايل هاي موقت و آدرس هاي اينترنتي موجود در حافظه موقت را پاك كنيد.
در حالي كه در اينترنت مشغول جستجو هستيد، Browser مثلاً (Internet Explorer) كپي سايت هاي بازديد شده را بر روي هارد قرار مي دهد. اين كار، عمل جستجو را تسريع مي كند، اما به تدريج مقدار زيادي اطلاعات جمع مي شود كه سرعت كامپيوتر را كم مي كند. بنابراين، بهتر است كه اين فايل ها را پاك كنيد. در Browser، از منوي بالاي صفحه، Tools و سپس Internet Options را انتخاب كنيد و آن گاه بر روي Delete Files، Delete Cookies كليك كنيد.

9- كاهش ظرفيت فايل ها و آدرس هاي اينترنتي كه در كامپيوتر ذخيره مي شوند.
پاك كردن هر روز فايل هاي موقت و آدرس هاي اينترنتي ، واقعاً اعصاب را خسته مي كند. شما مي توانيد Cashe خود را طوري تنظيم كنيد كه فقط اطلاعات كمي را بتوانيد ذخيره كنيد.
براي اين كار در Browser، Tools و سپس Internet Option را انتخاب كنيد. در پنجره باز شده بر روي قسمت Settings كليك كنيد. در آنجا قسمت Amount of disk space to use را برابر مقدار 1MB تنظيم كنيد.

10-روزآمد كردن ويندوز
شركت مايكروسافت به طور مرتب نسخه هاي update ويندوز خود را براي كاربرانش ارائه مي دهد. در نتيجه، قادر خواهيد بود كه درايوها و فايل هاي جديد را به صورت رايگان Download كنيد. از منوي استارت، قسمت Windows update را انتخاب كنيد. با اين كار، ويندوز نصب شده بر روي كامپيوتر شما update خواهد شد.

مجیدقزوین بازدید : 13 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

اضافه کردن صداهای دلخواه خود به مسنجر

شما می توانيد هر صدايي که بخواهيد به مسنجر خود اضافه نماييد. اما اگر بخواهيد طرف مقابلتان نيز آن صدا را بشنود بايد آن فايل صدا را برای او بفرستيد . اما میشه بدونه این کار صدای مورد نظرتون رو براش پخش کنید حتی اگه VOISE ندارید! 

برای خواند ترفند روی ادامه متن کلیک کنید

  

مجیدقزوین بازدید : 28 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

تعريف پيش زمينه براي ياهو مسنجر

كارهايی كه گفته مي شود را به ترتيب انجام بدهيد تا بتوانيد از هر عكسی در ياهو مسنجر در پشت ليست دوستهايتان استفاده كنيد.
برای خواند ترفند روی ادامه متن کلیک کنید

 

مجیدقزوین بازدید : 17 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

دانلود فیلم، موزیک و دیگر فایل ها از اینترنت یکی از پرکاربردترین استفاده هایی است که کاربران از اینترنت می کنند. در دانلود فایل سرعت تبادل اطلاعات برای کاربر مهم است و اگر شما هم از این کاربران باشید حتما نام نرم افزار Internet Download Manager را شنیده اید ؛ این نرم افزار یکی از محبوب ترین نرم افزار های مدیریت دانلود در اینترنت می باشد و کاربران با این نرم افزار قادر خواهند بود تا فایل های خود را به راحتی و با حداکثر سرعت ممکن دانلود کرده و در دسته بندی های مختلف مدیریت کنند. افزایش سرعت دانلود در نرم افزار IDM با الگوریتم خاصی صورت می گیرد که فایل دانلود را به چند قسمت مختلف تقسیم کرده و شروع به دانلود هر قسمت می کند که به واقع سرعت دانلود را افزایش می دهد که به گفته ی سازنده ی این نرم افزار قادر است تا 5 برابر سرعت دانلود شما را بیشتر کند. معمولا دانلود ویدئو از سایت های اشتراک ویدئو کار سختی است که نرم افزار های بخصوصی را نیاز دارند؛ ولی با این نرم افزار شما به راحتی و تنها با ورود به صفحه ی پخش ویدیو می توانید لینک دانلودی که این نرم افزار به صورت اتوماتیک میسازد را دریافت و ویدیو را دانلود کنید،

نرم افزار مدیریت دانلود IDM نهایی - Internet Download Manager 6.14 Final

این نرم افزار از تمام سایت های اشتراک ویدئو از جمله YouTube, Google Video, MySpaceTV و .... پشتیبانی کاملی به عمل می آورد. از امکانات جالبی که در این نرم افزار تهیه شده است می توان به امکان تنظیم زمان برای دانلود اشاره کرد که برای کاربران ایرانی بسیار کاربرد دارد؛ برای مثال شما به راحتی می توانید نرم افزار را برای ساعتی خاص تنظیم کنید تا دانلود فایل های شما در آن زمان انجام گیرد و پس از دانلود اینترنت قطع شود، از دانلود منیجر خارج شود و یا رایانه شما را خاموش کند که کاربرد فراوانی برای کاربرانی دارد که امکان دانلود رایگان شبانه برای آنها از طرف شرکت ارایه کننده ی اینترنت وجود دارد.

از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان آپدیت آسان و سریع آن اشاره کرد که هر بار بررسی می کند که آیا نسخه ی جدید برای نرم افزار ارایه شده است یا خیر و در صورت ارایه با کسب اجازه از شما برای آپدیت اتوماتیک و سریع نرم افزار اقدام می کند. شما می توانید هم اینک آخرین نسخه این نرم افزار را از وب سایت دانلود رایگان دریافت و از دانلود خود لذت ببرید.

در نرم افزار IDM به صورت خودکار موضوع بندی برای فایل های دانلودی شما ایجاد می کند که مدیریت فایل ها آسان تر شود و در کنار آن شما می توانید دسته بندی های خاص و ویژه برای خودتان ایجاد کنید تا فایل های خاص در محل خاصی دانلود و ذخیره شوند.

 

قابلیت ها و امکانات اصلی نرم افزار IDM

    • سازگاری با تمام مرورگر های موجود در اینترنت از جمله موزیلا فایر فاکس، اینترنت اکسپلورر و ....
    • امکان دانلود فایل با کلیک بر روی لینک دانلود در مرورگر که سرعت شما را بهبود خواهد بخشید
    • پشتیبانی از تمام پروتکل های دانلود شامل HTTP ، FTP، HTTPS و MMS
    • بهترین الگوریتم برای افزایش سرعت دانلود از طریق چند تکه کردن فایل دانلودی
    • امکان دانلود ویدیو های آنلاین با فرمت FLV از سایت های اشتراک ویدیو شامل YouTube ، MySpaceTV ، Google Video و ...
    • امکان دسته بندی فایل های دانلودی برای مدیریت آسان فایل ها
    • پشتیبانی از اکثر زبان های زنده ی دنیا به خصوص زبان شیرین فارسی
    • پشتیبانی از انواع بسیاری از سرور های پروکسی
    • امکان آپدیت سریع و آسان نرم افزار
    • دانلود آخرین ورژندانلود
مجیدقزوین بازدید : 123 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

اگر شما نیز اهل دانلود باشید حتما با آشفتگی فایل ها، سرعت پایین دانلود و ... مواجه شده اید، نرم افزار HiDownload Platinum که امروز با معرفی آن در وب سایت دانلود رایگان در خدمت شما عزیزان هستیم یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت دانلود موجود می باشد و تمام این مشکلات را حل خواهد کرد. به گفته ی شرکت سازنده ی این نرم افزار، HiDownload با الگوریتم خاص چند تکه کردن فایل دانلودی که بر حسب آن طراحی شده، قادر است تا 5 برابر سرعت دانلود شما را افزایش دهد. از قابلیت های جالبی که در این نرم افزار مهیا شده است امکان دسته بندی فایل های دانلود می باشد و شما می توانید انواع فرمت فایل های مختلف دانلود را دسته بندی و در مکان های مختلف ذخیره نمایید، لازم به ذکر است در این نرم افزار امکان مشاهده ی پیش نمایش (Preview) فایل های ZIP نیز فراهم شده است و شما می توانید قبل از دانلود فایل، اطلاعات داخل فایل های زیپ را مشاهده و سپس دانلود را انجام دهید.

نرم افزار HiDownload Platinum از اکثر پروتکل های مورد استفاده برای دانلود از جمله HTTP ,FTP پشتیبانی کاملی به عمل می آورد و شما قادرید از هر مسیر ارتباطی به دانلود فایل بپردازید. از امکانات جالب دیگری که در این نرم افزار مهیا شده است می توان به زمان بندی دانلود اشاره کرد، در این نرم افزار شما به راحتی می توانید نرم افزار را برای ساعتی خاص تنظیم کنید تا در آن ساعت لیست فایل هایی که میخواهید شروع به دانلود شوند و پس از اتمام دانلود می توانید انتخاب کنید که ارتباط با اینترنت قطع یا کامپیوتر خاموش شود.

دانلود نرم افزار مدیریت دانلود - HiDownload Platinum 8.0.4

فایل های دانلودی از طریق این نرم افزار، اگر از لینک مستقیم باشند، حتما قابلیت Resume خواهند داشت و شما می توانید دانلود را در نیمه قطع و در وقت دیگری ادامه دهید. نرم افزار HiDownload Platinum با تمام سایت های اشتراک ویدیو از جمله YouTube, PutFile, Google Video و ... همگام سازی شده و شما به راحتی می توانید تمام ویدیو های دلخواه خود را به راحتی از این سایت ها دانلود کنید؛ لازم به ذکر است امکان دانلود رادیو ها و موزیک های آنلاین از طریق ضبط صوتی این نرم افزار مهیا شده و شما قادر به دانلود تمام صوت های آنلاین خواهید بود. نرم افزار از تمام مرورگر های محبوب دنیا پشتیبانی می کند که از این بین می توان به اينترنت اكسپلورر، فايرفاكس، گوگل كروم و ... اشاره کرد که نشان از قدرتمندی این نرم افزار دارد. هم اینک شما کاربران همیشگی وب سایت دانلود رایگان می توانید این نرم افزار را به صورت کاملا رایگان دریافت و از دانلود های خود لذت ببرید.

قابلیت ها و ویژگی های اصلی نرم افزار HiDownload Platinum 8.0.4 :

    • دانلود با سرعت 5 برابر بیشتر از طریق چند تکه کردن فایل دانلود
    • امکان زمان بندی دانلود برای دانلود اتوماتیک در ساعتی مشخص
    • امکان موضوع بندی فایل های دانلودی بر حسب فرمت
    • امکان دانلود تمام فایل های صوتی آنلاین با پشتیبانی از Windows Media، Real Audio، QuickTime و Streaming MP3
    • امکان دانلود فایل های FLV از سایت های پخش آنلاین از طریق ضبط آنی
    • پشتیبانی از تمام پروتکل ها شامل HTTP,FTP,MMS/MMST/MMSU,RTSP,PNM
    • پشتیبانی دانلود از سایت اشتراک فایل rapidshare مثل یک کاربر ویژه ی این سایت
    • پشتیبانی از سایت های اشتراک ویدیو از جمله YouTube, PutFile, Google Video و ...
    • پشتیبانی از متا فايل هاي ram, smil, asx, wax, wvx, m3u, pls, ...
    • امکان مشاهده ی پیش نمایش (Preview) فایل های ZIP
    • پشتیبانی از تمام مرورگر های دنیا شامل اينترنت اكسپلورر، فايرفاكس، گوگل كروم و ...
    • دانلود آخرین ورژندانلود
مجیدقزوین بازدید : 18 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

با افزایش روز افزون بد افزار ها و ویروس های رایانه، آنتی ویروس های متعددی نیز به بازار ارایه شده اند. در این بین برخی از نرم افزار ها بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و تاثیر گذاری فوق العاده ای داشته اند ، یکی از این نرم افزار های قدرتمند، سری آنتی ویروس های شرکت Avira می باشند که کاربران بسیار زیادی را به سمت خود جلب کرده اند به طوری که در یک آمار رسمی میزان دانلود این نرم افزار بالاتر از نرم افزار های دیگر همچون Kaspersky و NOD32 بوده است که نشان از قدرتمندی این نرم افزار دارد.

 

این شرکت 3 نوع نرم افزار در پک امنیتی خود ارایه کرده است که شامل Avira Antivirus Premium که آنتی ویروس اصلی و قدرتمند این شرکت می باشد، Avira Internet Security که ابزار امنیت در اینترنت این شرکت نیز همراه آن می باشد و آخرین نرم افزار آن Avira Free Antivirus است که نسخه ی رایگان آنتی ویروس اصلی این شرکت است و به صورت رایگان ارایه شده است. امروز در وب سایت دانلود رایگان نسخه ی 2013 این پک نرم افزاری را برای دانلود شما عزیزان به صورت کاملا رایگان با Key های معتبر آماده کرده ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد. با نصب این پک نرم افزاری خود را به طور کامل در مقابل ویروس ها، کرم ها، تروجان ها، روت کیت ها، هکر ها، ابزار های جاسوسی و ... ایمن خواهید کرد و امکان نفوذ در رایانه ی شما تقریبا غیر ممکن خواهد شد. تمام نرم افزار های پک قدرتمند Avira از رابط کاربری آسان و محیطی جذاب بهره مند هستند و با سرعت اجرای بالا در سری بهترین آنتی ویروس های جهان گرفته اند.

دانلود آنتی ویروس آویرا 2013 - Avira Antivirus Free - Antivirus Premium - Internet Security

حال به تفسیر به شرح امکانات هر یک از نرم افزار های این پک می پردازیم :

Avira Antivirus Premium 2013

همانطور که گفتیم Avira Antivirus Premium 2013، اصلی ترین نرم افزار پک Avira می باشد که یک آنتی ویروس قدرتمند را در اختیار شما قرار خواهد داد. شرکت Avira در ارایه ی این نرم افزار به طور رسمی اعلام کرده است با وجود افزایش روز افزون ویروس ها و با وجود این نرم افزار در رایانه ی شما متعهد است که هیچ بد افزاری قادر به ورود به رایانه ی شما نخواهد بود؛ با فاصله زمانی بسیار کمی آپدیت های این نرم افزار از طرف شرکت تولید می شود که کاربران آن، قادرند آنها را دریافت و بانک اطلاعاتی نرم افزار خود را به روز کنند و اینگونه تضمین می کند که قادر به مقابله با هر بد افزاری باشد. این نرم افزار به خودی خود و بدون آپدیت قادر است بیش از 150،000 ویروس مختلف را شناسایی و از رایانه ی شما حذف نماید که نشان دهنده ی کامل بودن بانک اطلاعاتی این نرم افزار دارد. این نرم افزار از ابزار اسکن سریع بهره مند بوده و قادر است رایانه ی شما را در سریع ترین زمان ممکن مورد اسکن قرار داده و بد افزار های مختلف را شناساییی کند؛ لازم به ذکر است این نرم افزار در مورد حرکت های غیر عادی موجود در برخی از فایل ها که در حال وارد شدن به رایانه ی شما هستند گارد امنیتی شدیدی دارد و قادر است فایلی که شما اجازه ی ورود به آن را داده اید مورد بررسی قرار دهد و در صورت آلوده بودن شما را با خبر میسازد، از این سری فایل ها می توان به فایل هایی که شما از اینترنت دانلود می کنید، فایل هایی که از هارد های خارجی در رایانه کپی میشوند و ... اشاره نمود.

نرم افزار Avira AntiVir Premium در مقابل بد افزار های جاسوسی همچون trojaner, worms, backdoors, jokes و ... بسیار قدرتمند است و از ورود و فعالیت چنین بد افزار هایی جلوگیری می کند که از دزدی و از بین رفتن اطلاعات شما جلوگیری می کند. این نرم افزار همچنین با دارا بودن دو امکان جالب MailGuard , WebGuard امنیت شما را در وبگردی نیز تضمین خواهد کرد و تمام ایمیل ها، صفحات وب و ... را مورد بررسی قرار خواهد و از ورود بد افزار ها یا نمایش هرزنامه ها جلوگیری خواهد کرد؛ لازم به ذکر است در نسخه ی جدید اصلاحاتی بر روی MailGuard صورت گرفته است تا بتوانید از Thunderbird 3.1 استفاده کنید. در نسخه ی حال حاضر این نرم افزار اصلاحاتی صورت گرفته است که از این بین می توان به بهبود سیستم اسکن، قابلیت اسکن فایل های قفل شده، اسکن جدید برای تشخیص و از بین بردن روت کیت ها و نرم افزارهای مخرب فعال و ... اشاره نمود که بر محبوبیت این نرم افزار افزوده است.

 

دانلود آخرین ورژندانلود

مجیدقزوین بازدید : 20 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

WinRAR نامی آشنا و محبوب در بین فشرده سازی های فایل در رایانه می باشد که امروز می خواهیم آخرین نسخه ی آن WinRAR 4.20 Final را به شما عزیزان معرفی کنیم. نرم افزار های فشرده ساز از این رو اهمیت فراوانی دارند که شما را قادر میسازند تا به راحتی فایل های خود را آرشیو کرده و حجم آنها را نیز هم زمان پایین بیاورید؛ ولی در این بین، امکانات دیگری نیز نیاز است که برخی از نرم افزار ها به صورت ویژه ارایه می کنند و به جرات می توان گفتن Winrar بهترین و بیشترین امکانات را ارایه می کند. فرمت RAR برای فایل های فشرده ساز مخصوص این نرم افزار می باشد که با توجه به الگوریتم خاص این نرم افزار تا حد زیادی حجم فایل های شما را کاهش می دهد. این نرم افزار از تمام فرمت های فشرده سازی از جمله CAB, ARJ, LZH, TAR, GZ, ACE, UUE, BZ2, JAR, ISO, 7Z, ... پشتیبانی می کند که نشان از قدرتمندی این نرم افزار دارد.

 

قابلیت جالبی که در این نرم افزار ایجاد شده است امکان Exe کردن فایل های فشرده شده است که فایل فشرده ی شما را به یک فایل اجرایی تبدیل می کند و شما در هر رایانه ای، حتی رایانه ای که فشرده ساز ندارد به راحتی می توانید فایل خود را اجرا و از حالت فشرده خارج کنید؛ لازم به ذکر است تنظیمات ویژه ای همچون اضافه کردن توضیحات، آیکن، عنوان و ... را برای فایل Exe فراهم ساخته است که می تواند مفید باشد. از دیگر امکانات جالب این نرم افزار می توان به چند تکه کردن فایل های حجیم اشاره کرد که به راحتی شما را قادر میسازد تا علاوه بر فشرده سازی فایل ها، فایل فشرده را نیز به چند بخش با حجم های کمتر تقسیم کنید که این مورد در اینترنت نیز رواج پیدا کرده است و شما می توانید فایل های این چنینی را از اینترنت دریافت و از طریق همین نرم افزار به یک دیگر متصل و از حالت فشرده خارج کنید. نرم افزار Winrar از AES (استاندارد رمزگذاری پیشرفته) 128 بیتی پشتیبانی می کند و شما می توانید بر روی آرشیو فایل های خود پسورد قرار دهید تا اشخاص خاصی به آن دسترسی داشته باشند و می توان گفت که نفوذ به آن تقریبا غیر ممکن است. رابط کاربری که برای این نرم افزار در نظر گرفته شده است بسیار جالب و ساده است و در راست کلیک ویندوز شما نیز اضافه می شود و دسترسی به تمام قسمت های بسیار آسان است. هم اینک می توانید آخرین ویرایش این نرم افزار را از وب سایت دانلود رایگان دریافت و از آرشیو فایل های خود لذت ببرید.

نرم افزار فشرده سازی وینرر نهایی - WinRAR 4.20

قابلیت ها و ویژگی های اصلی این نرم افزار

  • بهبود سرعت فشرده سازی برای سیستم های چند پردازنده ای و چند هسته ای (جدید)
  • اصلاح خطایی که در هنگام باز کردن فایل های فشرده با حجم 8 گیگابایت و فرمت tar.gz وجود داشت (جدید)
  • اصلاح خطایی که در هنگام باز کردن فایل های فشرده با حجم 4 گیگابایت و فرمت UDF ISO وجود داشت (جدید)
  • گزینه ی جدید "Request administrative access" در تنظیمات "Advanced" (جدید)
  • افزوده شده گزینه ی جدید "Save archive copy as..." در منوی "File" (جدید)
  • پشتیبانی از تمام فرمت های فشرده سازی شامل CAB, ARJ, LZH, TAR, GZ, ACE, UUE, BZ2, JAR, ISO, 7Z, ...
  • امکان EXE کردن فایل های فشرده و ایجاد فایل فشرده ی اجرایی با تنظیمات کامل
  • امکان چند تکه کردن فایل های حجیم و به هم چسباندن و خارج کردن از حالت فشرده
  • امکان اضافه کردن قابلیت ریکاوری به فایل های فشرده برای حالاتی که ممکن است فایل خراب شود
  • پشتیبانی از AES (استاندارد رمزگذاری پیشرفته) 128 بیتی برای رمز گذاری فایل های فشرده
  • پشتیبانی از زبان های مختلف از جمله زبان شیرین فارسی
  • قابلیت اسکن با آنتی ویروس به منظور کشف فایل های مخرب
  • رابط کاربری بسیار جالب و ساده با همراه اضافه شدن گزینه ی نرم افزار به راست کلیک ویندوز
  • پوسته های متعدد و بسیار زیبا در اندازه های متفاوت
  • منتشر شده در دو ویرایش 32 بیتی و 64 بیتی
  • دانلود آخرین ورژندانلود



مجیدقزوین بازدید : 17 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

اپرا یا همان Opera نام یک مرورگر قوی و قدیمی است که جزء چهاربرترین مرورگر جهان به حساب میاید. اپرا محصول کمپانی شرکت نرم افزاری Opera ASA در نروژ بوده و اولین نسخه رسمی آن با ورژن 2 در سال ۱۹۹۶ منتشر شد که تنها در سیستم عامل ویندوز اجرا می‌شد، ولی در سال 2000 این مرورگر دارای یک موتور یا همان هسته ی قوی شد که امروزه بر روی سیستم عامل های فری بی‌اس‌دی، گنو/لینوکس، مک اواس ده، ویندوز و سولاریس قابل اجرا میباشد. زبان برنامه نویسی اپرا سی++ بوده و این مرورگر از 51 زبان دنیا پشتیبانی کامل میکند.

ایجاد و مرور بر پایه تب ها، بزرگ و کوچک نمایی صفحات وب، تغییر نشانه گر موس و دارا بودن نرم افزار دانلودر قوی از ویژگی های این مرورگر قدرتمند است. با اپرا با خیال راحت در وبسایت ها به گشت و گذار بپردازید بدون آنکه نگران حمله های هکرها، حملات فیشینگ و برنامه‌ های موسوم به بدافزار (Malware) مثل کرم‌ ها یا اسب‌ های تروای باشید چرا که این مرورگر ار نظر امنیتی بسیار مورد پردازش قرار گرفته است و همین امر باعث شده تا بیش از 200 میلیون کاربر در سطح جهان از آن بهره ببرند.

دانلود مرورگر اپرا 12 - Opera 12.11.1661

با کمک اپرا نامه های الکترونیکی خود را ارسال کرده، از پروتکل بیت‌تورنت دانلود کنید، بر روی خطوط آی آرسی گقتگو کنید و از فید خوان های سایت ها نهایت بهره را ببرید. اپرا دارای محیطی بسیار زیبا و دلنشین است طوری که در درجه اول محیط زیبا و در عین حال ساده این مرورگر میتواند نظر کاربر را بخود جلب کند، جدا از موارد ذکر شده اپرا با با دارا بودن قابلیت Opera Turbo که با فشرده سازی صفحات و تصاویر به میزان ۲، ۳ یا ۴ برابر (بسته به سرعت اتصال اینترنت) سرعت بارگذاری صفحات وب را تا چندین برابر بالا می‌برد.

مرورگر اپرا بخوبی از افزونه ها پشتیبانی میکند و شما میتوانید افزونه های مورد نیاز خود را از سایت رسمی اپرا دانلود و نصب کنید، همچنین شما برای آپلود کردن فایل های خود نیازی به رجوع به سایت های آپلود نیست چرا که قابلیت Opera Unite باعث اشتراک گذاری فایل های شما بر روی شبکه اینترنت میشود. اپرا دارای ویژگی های بسیاری است و شما میتوانید به عنوان یک مرورگر و ابزار اینترنتی از آن نهایت بهره را ببرید.

ویژگی های مرورگر اپرا

    • نهایت سرعت در بارگذاری صفحات
    • ورود به سایت های موردعلاقه تنها با یک کلیک
    • دارای قابلیت Opera Turbo به منظور فشرده کردن صفحات سایت و بارگذاری سریعتر آن ها
    • تغییر دلخواه نشانه گر موس در صفحات وب
    • مشترک شدن در فید سایت ها و وبلاگ ها با استفاده از ویژگی Opera Mail و قابلیت پوشه سازی و دسته بندی
    • امکان دسترسی سریع به سایت های از پیش تعیین شده در Tab جدید به کمک Speed Dial
    • قابلیت نصب افزون های متعدد , جایگزینی برای Widget های اپرا
    • هماهنگی سریع اطلاعات مرورگر خودتان روی اپرای دیگر یا رایانه دیگر
    • بزرگ و کوچک نمایی صفحات وب
    • دانلود فایل از پروتکل های بیت تورنت
    • محافظت در برابر حمله های هکرها, حملات فیشینگ و برنامه‌های موسوم به بدافزار (Malware) مثل کرم‌ها یا اسب‌های تروای
    • مرور امن و مخفی در وبسایت ها با حذف اطلاعات شخصی همچون کوکی اچ‌تی‌تی‌پی‌ها
    • مدیریت ایمیل ها و ارسال سریع نامه های الکتریکی
    • بلاک کردن یا خارج از دسترس کردن صفحات مضر برای کودکان
    • کنترل تصاویر مزاحم و تبلیغات
    • محیطی بسیار زیبا و خیره کننده با رابط کاربری آسان
    • سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز
    • دانلود آخرین ورژندانلود
عضویت در سایت

عضویت

تعداد صفحات : 153

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1528
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 1,224
  • باردید دیروز : 356
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,308
  • بازدید ماه : 4,462
  • بازدید سال : 27,406
  • بازدید کلی : 80,829