loading...
►███▓▒░░ضامن چت ░░▒▓███◄
ضددختر

مجیدقزوین بازدید : 20 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

Corel VideoStudio Pro X4 14.0.0.342 - دانلود نرم افزار ویرایش ویدئو کُرل ویدئو استودیو 14

کُرل ویدئو استودیو 14 , نرم افزاری قدرتمند و خلاق با کاربردی آسان برای تهیه ی فیلم های ویدئویی شما از آغاز تا پایان با بارگذاری سریع ، ترتیب دهی مناسب و ویرایش ویدئو کلیپ های HD و SD می باشد. این نرم افزار مالتی مدیا محصول شما را با قالب های متفاوت ایجاد و با افکت های متنوع ، موسیقی ، عنوان بندی و بسیار چیزهای دیگر آنها را می آراید. این تمام چیزیست که شما برای ویرایش ویدئو و تصاویرتان به آن نیاز دارید.

با VideoStudio PRO 4X نرم افزار ویرایش ویدئو , بسیار سریعتر از همیشه می توانید ویدئو های خود را تهیه ، ویرایش ، رندر کرده و به اشتراک بگذارید. هم اکنون برای به روزترین سخت افزارهای Intel و AMD سازگار شده و اجازه می دهد که شما نتایج کارتان را روی صفحه بسیار سریعتر از گذشته مشاهده کنید. یک فیلم بسازید ، و آنرا در هر جایی دلتان خواست مانند آیفون ، دستگاه موبایل ، دیسک ، وبسایت مورد علاقه تان و یا حتی روی تلویزینتان به اشتراک بگذارید.

مجیدقزوین بازدید : 18 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

 

TeamViewer نام نرم افزاری فوق العاده و رایگان برای برقراری ارتباط بین کامپیوتر شما و هر کامپیوتر دیگر در جهان است که این ارتباط در عرض چند ثانیه برقرار می گردد. شما می توانید برای کمک ، آموزش ، یا رفع مشکل کامپیوتر دوست یا همکارتان خیلی راحت و از راه دور بصورت ریموت به کامپیوتر مورد نظر متصل شوید. نرم افزار TeamViewer عمدتا توسط افراد متخصص ، مدیران شبکه و شرکت ها استفاده می شود تا این گروه بتوانند به مشتریان خود از راه دور و از طریق خطوط ADSL کمک رسانی و سرویس دهند. کار کردن با این نرم افزار بسیار ساده است از این رو بیشتر کاربران کامپیوتر می توانند با این نرم افزار کار کنند.

 

دانلود

مجیدقزوین بازدید : 31 شنبه 30 دی 1391 نظرات (0)
ممکن است این مشکل برای شما نیز پیش آمده باشد. هنگامی که قصد لوگین شدن به یاهو مسنجر را دارید این اتفاق نمی افتد. این مسئله میتوان به دلیل سرعت پایین ISP شما و یا دلایل نرم افزاری دیگر باشد. با استفاده از این ترفند میتوانید این مشکل را رفع کنید و به یاهو مسنجر لوگین کنید.


بدین منظور:
از منوی بالای یاهو مسنجر و از قسمت Messenger به Connection Prefrernces بروید.
سپس از قسمت Connection تیک گزینه Firewall را بزنید.
در صورتی که مشکل حل نشد ، در همان قسمت تیک گزینه Use Proxies را زده و سپس Enable HTTP ***** را فعال کنید و سپس این کدها را وارد کنید:
در قسمت Server Name عدد 103.135.251.193 را وارد کرده و در قسمت Server Port عدد 8080 را تایپ نمایید.
در پایان OK را زده و مجددأ لوگین کنید.
 
مجیدقزوین بازدید : 35 شنبه 30 دی 1391 نظرات (0)

یاهو مسنجر بغیر از امکان چت کردن که همه باهاش آشنا هستین امکانات زیر رو هم در اختیار شما قرار میده:

سرگرمی سرگرمیها:

Photo Sharing: عکسهای خودتون رو با شیوه " بکش و بنداز " یا همون Drag & Drop به داخل پنجره چت خودتون و دوستانتون بندازید و در مورد اونها صحبت کنید.
LAUNCHcast Radio: پایگاه رادیویی خودتون رو افتتاح کنید! این ایستگاه فقط آهنگهای مورد علاقه شما رو پخش خواهد کرد. (تو مایه های آهنگ درخواستی نیست ولی!)
Yahoo Games: اگر وقتش رو دارید (مهمتر از وقت اگر سرعت اتصالتون خوبه!) میتونید تو همون پنجره چت با دوستان خودتون تخته نرد یا بیلیارد بازی کنید.
IMVironments: میتونید در پشت صحنه چت خود و دوستانتون از تصاویر زیبای یاهو استفاده کنید.

فراورش سودمندیها:

Contact Search Bar: میتونید اول اسم دوست خودتون یا حتی شماره تلفنش رو تایپ کنید و از منوی پایین کشیدنی! (Pulldown Menu) دوست مورد نظر خودتون رو انتخاب کنید! (قابل توجه کسانی که بالای 200 - 300 نفر دوست دارند!)
Find, Add, Share Friends: به راحتی به دنبال دوستهای جدید بگردید و اونها رو به لیست خودتون اضافه کنید یا حتی دوستانتون (کسانی که در لیست شما قرار دارند) رو با بقیه به اشتراک بگذارید. واضحتر بگم میتونید کسانی که همدیگر رو نمیشناسند با هم آشنا کنید.
Yahoo! Search: در داخل پنجره چت میتونید جستجو کنید و نتایج رو دوستتون هم مشاهده میکنه.
File Transfer: به همون روش " بکش و بنداز " برای دوستانتون فایل بفرستید. (سعی کنید از این مورد سو استفاده نکنید!)
Address Book: از این گزینه برای وارد کردن شماره تلفن دوستاتون میتونید استفاده کنید و همینطور نشانی ایمیل اونها.
Stealth Settings: میتونید خودتون رو برای عده ای آنلاین و برای عده دیگه آفلاین نشون بدید. (نکته: پیشنهاد میکنم از این گزینه دیگه با خیال راحت استفاده نکنید چون نرم افزارهایی اومده که به راحتی و در چند صدم ثانیه میتونه مچ شما رو بگیره!)

شخصی سازی شخصی سازی:

Audibles: اجازه بدید کاراکترها کارتونی چیزی که در دل شماست رو واضح بیان کنند!
Emoticons: احساسات خودتون رو بوسیله " خندانکها " بیان کنید.
تبصره 1: لیست خندانکهای یاهو را در این صفحه ببینید.
تبصره 2: لیست خندانکهای پنهان یاهو رو در این یکی صفحه ببینید.
تبصره 3: تنها شکلک جدیدی که در این نسخه اضافه شده و در صفحه های بالا هم نیست این شکلک است  که شما میتونین با استفاده از کد زیر از اون استفاده کنید:

 


Yahoo! Avatars: خودتون رو با بوجود آوردن تصاویر گرافیکی عرضه کنید.
Display Images: برای عرضه کردن خودتون میتونید از عکسهای واقعی خود هم استفاده کنید!
Skins: میتونید شکل و شمایل یاهو مسنجر رو به شکلی که دوست دارید در بیارید.

ارتباطات ارتباطات:

Make Calls From Your PC: به صورت مجانی و با کیفیت صدای بالا با دوستان خود صحبت کنید. (همون به اصطلاح Voice Chat) یا دقیقتر بگم: PC-To-PC
PC-to-Phone Calls: به دوستان خودتون در سرتاسر جهان تلفن کنید البته نه به صورت مجانی! ولی قیمتها از دقیقه ای 1 سنت شروع میشن.
تبصره: فقط در امریکا
Phone-to-PC Calls: به کامپیوتر شما یک شماره اختصاص داده میشه... این شماره رو به دوستان خود میدهید... اونها با شما تماس میگیرند و یاهو مسنجر شما زنگ خواهد خورد!
تبصره: فقط در امریکا
Take Yahoo! with You: توسط تلفن همراه در مسنجر خود آنلاین بمانید و بوسیله SMS با دوستانتون چت کنید!
تبصره 1: در بقیه دنیا منهای ایران
تبصره 2: البته بعضی از شرکتهای ایرانی این امکان رو فراهم کردن (30 دقیقه تاخیر بعلاوه هر 140 کاراکتر 25 تومن!) ولی منظور از اینکه گفتم در ایران نیست اینه که از خود یاهو نمیتونید شماره موبایل ایران بدید و منتظر بمونید تا دوستاتون باهاتون چت کنن!)
Webcam: ویدیوی زنده خود و یا خانوادتون رو با دوست یا فامیلهاتون به اشتراک بگذارید.
Conference: چندین نفر مختلف را به یک گفتگو دعوت کنید و در محیط متنی به چت بپردازید.

امکانات جدید در نسخه 8:

1- امکان چت کردن و یا حتی Add کردن دوستانتون که از Windows Live Messenger استفاده میکنند.



2- امکان Customize بیشتر با استفاده از قابلیت جدید تحت عنوان Plugins



3- امکان ارسال فایل تا حجم یک گیگابایت.



و اما اعصاب خورد کن ترین قسمت یاهوی جدید تبلیغاتیه که حتما بهش برخوردید ولی با استفاده از این فایل 417 بایتی میتونین کلک این تبلیغات رو بکنید! (نکته مهم اینه که ما فرض کردیم شما مسیر نصب برنامه رو تغییر ندادید)

مجیدقزوین بازدید : 24 شنبه 30 دی 1391 نظرات (0)

برای این کار دوروش هست که اولی با دست دومی با نرم افزار.


ابتدا یک پروفایل بسازید.بعدش در قسمت My yahoo با همون پروفایل طرف روAdd کنید.و وقتی این کار رو کنید که طرف آفلاین است.بعد تا وقتی که طرف AcceptیاDeny رو نزده باید این کار رو بکنید.برید پروفایلی که ساختید Delete کنید.


روش دوم با نرم افزار Boddy Manager است.من تا یه هفته پیش لینکشو برای دانلود داشتم اما گم کردم.در هر صورت برید خودتون پیدا کنید.دیگه شما هاکه ختم دانلود هستید.منم دیگه نرم افزار برای دانلود معرفی نمیکنم چون از بس بد و بیرا شنیدم.


موفق باشید.

[center]

[/center]


اگر دیده باشین بعضی هل درچت یه سرس شکلکهای گوناگون میفرستن این برای اینکه یاهومسنجر برای ارسال اطالاعات از کدهای htmlاستفاده میکنه .شما در پنجره ایی که دارین با کسی چت میکنید.این کد رو وارد کنید.


font face="webdings">qwertyuiop>


که به جای Your messeage یه حرف یا یه اسمس رو تایپ کنید بعد اونو Sendکنیدو میبینید که به یه شکلک در آمده را دوم هم داره که اول تمتم متن خودتونو بنویسید و بعد تمام اونهارو با موشواره Select کنیدو بعد از میان فونتها Webdings رو انتخاب کنید.

[center]

[/center]


لیست آخرین کانکتهای شما


برای این کار به شاخه زیر برویدD:\Program Files\Yahoo!\Messenger/Ypager.txt


و بعد فایل رو تو نرم افزار Note pad باز کنید.

[center]

[/center]


میخواهید بدونید در روز با چه IDهایی صحبت کردین؟


شما میتونین بفهمین دوستتون که پای کامپیوتر شما نشسته با چه IDهایی چت کرده.خوب به شاخه زیر بروید


D:\Program Files\Yahoo!\Messenger\Profiles\Your ID\Archive\Messages


که به جای YouId آی دی شما نشون داده میشه و میبینید که با چه IDهایی چت کردین.این به درد اون موقع میخوره یکی شما رو یواشکی بوت کنه و شما برید حالشو بگیرید.

[center]

[/center]


حرفهایی که در چت بهم زدید ببینید


خوب اگه دوست شما با IDشما کانکت شده باشه یا اینکه شما Usernameو Passwordآی دی کسی رو در آورده باشین میتونید ببینید اون با چه کسایی چت کرده و چه چیزهایی گفته و یا اینکه با کسی چت میکردین بعد پنجره Pmرو بستین و یه چیزی یا شماره ایی تو پنجره قبلی به شما داده بوده شما میتونید اونو ببینید برای این کار ابتدا


برید پنجره ی PMرو باز کنید و از منوی بالا View رو باز کنید و گزینه آخر یعنی Archive Messeageرو انتخاب کنید و بعد از منوی سمت راست هر IDکه خواستین پیدا کنید و در سمت چپ چیزهایی که گفتین پیدا کنید.

[center]

[/center]

مجیدقزوین بازدید : 14 شنبه 30 دی 1391 نظرات (0)

بسياری از افراد مرتب در حال تغيير دادن ID خود در Yahoo هستند و دليل عمده آن هم مزاحمتهايی است که توسط کاربرهای موجود در فهرست دوستان Yahoo Messenger قرار دارند و به مرور به فهرستی طويل تبديل شده ايجاد ميشود. تغيير ID به منزله تغيير آدرس پست الکترونيکی شما نيز ميباشد و با تغيير ID دو مشکل برای دوستان خود ايجاد ميکنيد! يکی اينکه ممکن است دوستان شما در جريان تغيير آدرس پست الکترونيکی شما قرار نگيرند که مشکلات خاص خود را ايجاد ميکند و مشکل بعدی که به نظر من بيشتر آزار دهنده است و خود من هم بعضاً دچارش ميشوم طولانی شدن فهرست دوستان در Yahoo Messenger به دليل وجود چندين ID برای يک نفر است! دوستانی دارم که از سه ID مختلف استفاده ميکنند که با اين کار هم خودشان را اذيت ميکنند و هم ما را. خودشان را اذيت ميکنند چرا که بايد تا مدتها هر وقت وارد اينترنت ميشوند در سه ID مختلف Login کنند تا خيالشان راحت شود که کسی از دوستانشان را از دست نداده اند و اکثر اين افراد هم هيج وقت دلشان رضايت نميدهد ديگر وقت خود را صرف اين ID های قديمی نکنند.
يک راه جلوگيری مسلماً پيشگيری قبل از درمان است بدين معنی که سعی کنيد از اضافه کردن اسم افرادی که آشنايی زيادی نداريد خودداری کنيد. ولی اين  پيشنهاد با طبع  بسياری از علاقه مندان به ايجاد ارتباط با همنوعان خود در اقصی نقاط دنيا  سازگاری ندارد لذا ميتوانيد از روش زير استفاده کنيد تا هر وقت تمايل نداشتيد شخص خاصی بتواند به شما  پيغام بدهد و حتی شما را Online ببيند از آن استفاده کنيد.

با دنبال کردن روش زير ID مورد نظر هيج گاه قادر نخواهد بود وضعيت شما را در صورت Online بودن ببيند و همچنين نميتواند برای شما پيغام ارسال کند:

1- در پنجره Yahoo Messenger ابتدا ID مورد نظر را Delete کنيد
2- با رفتن به منوی Login، گزينه Privacy Settings را انتخاب کنيد
 - در پنجره جديد Ignore only the people below را انتخاب کنيد و دکمه Add را بزنيد

- در اين پنجره ID کاربر مورد نظر را وارد کنيد و Ignore را بزنيد

 با اتمام اين کار ديگر  ID مورد نظر نه ميتواند شما را ببيند و نه برايتان پيغام ارسال کند

عضویت در سایت

عضویت

تعداد صفحات : 153

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1528
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 678
  • باردید دیروز : 356
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,762
  • بازدید ماه : 3,916
  • بازدید سال : 26,860
  • بازدید کلی : 80,283