loading...
►███▓▒░░ضامن چت ░░▒▓███◄
ضددختر

مجیدقزوین بازدید : 16 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

در پست امروز نسخه ی جدید مرورگر معروف شرکت اپل را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار مرورگر Safari جز پر سرعت ترین مرورگرهای جهان به شمار میرود که ساخت شرکت قدرتمند Apple می باشد. در ابتدا این مرورگر تنها بر روی کامپیوترهای شرکت اپل که از سیستم عامل مکینتاش پشتیبانی میکنند و دیگر محصولات این شرکت قابل نصب بود اما پس از مدتی شرکت اپل تصمیم گرفت تا مرورگر پر قدرت خود را جهت رقابت با سایر شرکت ها برای سیستم عامل ویندوز نیز منتشر کند.

مجیدقزوین بازدید : 18 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)
بی شک امروزه پر طرفدارترین نرم افزار برای مشاهده وبسایت ها ، نرم افزاری جز Internet Explorer نمی باشد. طی آمار گرفته شده در سال ۲۰۰۹ حدود ۴۵% دنیا از این مرورگر که از ویندوز ۹۸ به بعد به عنوان یک نرم افزار پیش فرض در ویندوز قرار داده شده است استفاده می کنند. امروز نسخه ای از این نرم افزار در دسترس کاربران دانلودها قرار می گیرد که بسیاری از مشکلات این نرم افزار محبوب برطرف شده و شما می توانید از نسخه آزمایشی آن استفاده نمایید تا نسخه نهایی عرضه شود.
مجیدقزوین بازدید : 26 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

مرورگر وب جدید Google Chrome - گوگل کروم، از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. به ویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد.

مجیدقزوین بازدید : 16 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

Maxthon یکی از مرورگرهای مطرح و قدرتمند دنیای اینترنت می باشد که به کاربران خود ابزار و امکاناتی را می دهد تا برای وب گردی و مشاهده وب سایت های مورد نظر بهترین حالت را در اختیار داشته باشند. این مرورگر قدرتمند از ابزارهایی همچون ابزار پرکردن فرم ها به صورت خودکار ، Feed Reader ، ابزار مدیریت علاقه مندی های حرفه ای برای مدیریت بر Bookmark ها ، ابزار Screen Capture پیشرفته و … برخوردار میباشد.

مجیدقزوین بازدید : 14 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

Internet Explorer اینترنت اکسپلورر بدون شک یکی از پر کاربرترین نرم افزارها و مرورگرها برای مشاهده صفحات وب می باشد. طی آمار گرفته شده در سال ۲۰۰۹ حدود ۴۵% کاربران از این مرورگر استفاده می کنند. امروز برای شما دوستان عزیز آخرین و جدیدترین نسخه نرم افزار اینترنت اکسپلورر را آماده دانلود کردیم. شما هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن این نرم افزار محبوب را بصورت رایگان دریافت نمایید.

مجیدقزوین بازدید : 15 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

Avant Browser مرورگری سریع ، پایدار ، کاربرپسند و قدرتمند است که بر پایه هسته اینترنت اکسپلورر عمل می کند. مرورگر آوانت دارای امکاناتی نظیر استفاده از چندین تب، جلوگیری از نمایش صفحات پاپ آپ، کارکرد با گوگل، بازیابی امن، پاک سازی یکپارچه، مدیریت دانلود داخلی، مرور خصوصی، میزان کم مصرف حافظه و پردازنده، آر اس اس خوان، تنظیمات پیشرفته مرور و … میباشد.
مجیدقزوین بازدید : 17 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

Mozilla Firefox v18.0 Final – آخرین نسخه از مرورگر وب محبوب فایرفاکس می باشدکه یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند.

مجیدقزوین بازدید : 15 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

 

Xilisoft Blu-ray Creator نام محصول قدرتمند شرکت Xilisoft می باشد که از آن برای تبدیل، ساخت و رایت انواع دیسک های تصویری بلوری و دی وی دی ها AVCHD استفاده می کنند. همچنین امکان ایجاد فایل های ISO از روی ویدئوهای شما و رایت صحنه های ویدئویی گرفته شده توسط دوربین های HD یا DVs بروی دیسک های بلوری از امکانات برجسته نرم افزار Xilisoft Blu-ray Creator می باشد.

مجیدقزوین بازدید : 81 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

Cambridge IELTS Objective Advanced نام نرم افزار آموزشي آيلتس پیشرفته کمبریج است که در این کورس آموزشي و در 2 سطح جامع شما را با مفاهیم و تکنیک های IELTS آشنا می کند. عنواین این مجموعه آموزشی برای دو سطح آکادمیک و حرفه ایی تهیه شده است . در تهیه این مجموعه از استاندارد آموزشی دانشگاه کمبریج و تجزیه و تحلیل های مقالات معتبر موسسه IELTS کانادا استفاده شده است. هدف گذاری این مجموعه به این روال است که کاربر در سطح پایین شروع کرده و بعد از گذشت 60 الی 80 ساعت مطالعه می تواند نمرات آزمون خود را بالا برده و با استفاده از مقایسه کیفی کارنامه ها خود را به سطح قابل قبول برای آزمون آماده کند. 


مجیدقزوین بازدید : 17 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

Skype نرم افزار محبوب جهانی که یکی از معتبرین نرم افزارهای برقراری تماس های صوتی رایگان در کنار چت های متنی ، می باشد. کافی است هنگام نصب نرم افزار عضو شوید و با اضافه کردن دوستان خود همانند یاهو مسنجر با آنها با کیفیت بسیار بالا و بدون قطعی و همچنین امنیت بالا به صورت صوتی به صحبت بپردازید.
عضویت در سایت

عضویت

تعداد صفحات : 153

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1528
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 134
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 190
  • باردید دیروز : 200
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 190
  • بازدید ماه : 932
  • بازدید سال : 23,876
  • بازدید کلی : 77,299