loading...
►███▓▒░░ضامن چت ░░▒▓███◄
ضددختر

مجیدقزوین بازدید : 23 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

این نرم افزار بسیار کاربردی به شما امکان میدهد که از فلش گوشی خود به عنوان یک چراغ قوه قدرتمند در مواقعی که به یک چراغ قوه نیاز داشته باشید براحتی استفاده کنید،همجنین میتوانید از صفحه نمایش خود هم با رنگ های مختلف بعنوان چراغ قوه استفاده کنید.اخرین نسخه این نرم افزار را بصورت فول از رایان موبایل دریافت کنید.

 

 

 

 

 

 

پیش نیاز برای نصب:

اندروید 2.1 به بالا

دانلود با لینک مستقیم / حجم فایل 1.17 مگابایت

مجیدقزوین بازدید : 25 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

لس آنجلس در حال نابودی ! استودیو Treyarch از شماره دوم بازی Cod: Black Ops پرده برداری کرد . در این شماره از فن آوری های پیشرفته درون بازی استفاده شده ! که عبارت اند از هواپیماهای بدون سرنشین و ربات. که ممکن است گیمرها را متعجب کند. داستان بازی بین جنگ سرد اول در سال۱۹۸۰ و جنگ سرد دوم در سال ۲۰۲۵ است.Black Ops II خط داستانی متفاوتی دارد و از سلاح های با فن آوری پیشرفته مثل روبات ها و هواپیما های جاسوسی بدون سرنشن و..این بازی علمی تخیلی نیست و Treyarch در یه جلسه گفته که بازی ریشه در حقیقت دارد.

مجیدقزوین بازدید : 21 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

نسخه جدید بازی زیبای DUNGEON LORDS عرضه شد.شاید طرفداران بازی هایی مثل wow از شنیدن این خبر خوشحال شوند چون تقریبا این بازی سبک نوع دیگری از بازی wow میباشد.Galdryn جادوگر بزرگ علفزارها تحت یک توطئه کشته شده و لرد Davenmor که متحد و جانشین اوست در تلاش است تا توطئه های پس از مرگ او و شورشهای نیروهای تاریکی را که توسط خدایگان Barrowgrim اداره میشود حفظ نماید.

مجیدقزوین بازدید : 18 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

Into the Dark – این بازی شما را به اعماق ترس و دلهره به همراه تاریکی خواهد برد ، دنیا به جهنم تبدیل شده و مردم به زامبی تبدیل شده اند . چگونه خود را نجات خواهید داد؟ بازی تنها در تاریکی ترس را در عمق وجود شما خواهد کاشت و شما را به لرزه خواهد آورد . Into the Dark یکی از زیباترین بازیهای سبک اکشن اول شخص است که توانسته با تلفیق زمینه های ترس و ماجراجویی یک عنوان بسیار ارزشمند را در دنیای بازیهای رایانه ای تولید کند .
مجیدقزوین بازدید : 21 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)
فارکرای ۳ همانند نسخه های پیشین دارای یک محیط OpenWorld است.به گفته ی سازندگان ، محیط این بازی ۱۰ برابر از محیط فارکرای ۲ بزرگتر است.محیط بازی از تپه ها و صخره های سنگی ، بوته ها و درخت های سرسبز تشکیل شده که در حین انجام بازی ، استفاده های فراوانی از آنها خواهید برد به خصوص برای موارد و روند مخفی کاری.بعبارتی روند گیم پلی بازی بر محوریت محیط تعریف می شوند.
مجیدقزوین بازدید : 18 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)
بیش از ۶ سال از انتشار اخرین Hitman می گذرد.شاید جالب باشد که بدانید مجموعه ی هیتمن تا به حال چنین فاصله ای بین قسمتهای خود را تجربه نکرده است و در بدترین شرایط Hitman Blood Money پس از Hitman Contracts با اختلاف دو سال به بازار امد . بدون شک دلیل اصلی این فاصله ی ۶ ساله به ساخت دو عنوان “کین و لینچ” و “Mini Ninjas ” توسط استودیوی IO یعنی سازنده ان برمی گردد.
مجیدقزوین بازدید : 31 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)
قتل و غارت و فساد همه جا را فرا گرفته است و کم کم نور و امید از شهرها رخت می بندد و دیگر کمتر جایی پیدا میشود که در آنجا پاکی وجود داشته باشد در چنین وضعیتی در شهر مسکو که دیگر نسبت به باقی نقاط اوضاع وخیم تر است یک مرد به پا می خیزد که با این باندهای تبهکار و فاسد مبارزه کند و شهر را از لوث وجود آنها پاک سازد یک تک تیرانداز یک مبارز حرفه ای.او به همراه گروهی عملیات بزرگی را از شهر مسکو آغاز میکند تا شهر به شهر ریشه این فسادها را همراه با باندهای بزرگ تبهکاری از بین ببرد.

مجیدقزوین بازدید : 15 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)
Test Drive: Ferrari Racing Legend – این بازی یازدهمین بازی از سری Test Drive میباشد که ساخته شده است که سازنده‌ی آن استدیو Slightly Mad Studios که Need for Speed: Shift را با همکاری EA ساخته بود ،‌است .ناشر بازی کمپانی نام اشنای Atari است . در نسخه های قبلی سبک بازی open world sandbox بازگشت به سبک arcade racing همانطور که بازی Test Drive 6 اینطور بود و یک spin-off باشد.
مجیدقزوین بازدید : 47 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

Woodcutter Simulator 2013 – یک بازی جذاب از سری بازی های شبیه ساز ماشین های سنگین به سبک های گوناگون است.در این بازی که ماشین آلات آن تنها به ۱۸ چرخ محدود نمی شود ، شما از ماشین آلات سنگین دیگری چون لودرهای ویژه ی قطع درختان و… نیز بهره می برید.شما در این بازی که با عنوان شبیه ساز هیزم شکن عرضه شده است مراحل گوناگون برش چوب و ساخت وسایل مختلف از آن را به عهده دارید.
مجیدقزوین بازدید : 18 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)
پشتیبان گیری در رایانه یکی از امور بسیار مهم است که در حفاظت از اطلاعات درایو در برابر پاک شدن آنها بسیار ضروریست؛ اما گاهی نیز برای صرفه جویی در زمان بسیار مهم خواهد بود. نرم افزار R-Drive Image که امروز می خواهیم به شما معرفی کنیم یک پشتیبان گیر چند کاره است. منظور از چند کاره این است که با این Software می توان از هر بخش یا هر اطلاعاتی بر روی رایانه حتی نرم افزار ها و ویندوز نصبی با تمام تنظیماتش نسخه پشتیبان تهیه نمود و بر روی رایانه دیگری بارگذاری کرد.
عضویت در سایت

عضویت

تعداد صفحات : 153

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1528
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 200
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 75
  • بازدید ماه : 817
  • بازدید سال : 23,761
  • بازدید کلی : 77,184