loading...
►███▓▒░░ضامن چت ░░▒▓███◄
ضددختر

مجیدقزوین بازدید : 14 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)
Driver Magician یا جادوگر درایور های سخت افزاری یک نرم افزار حرفه ای برای پشتیبان گیری، بازگردانی، به روز رسانی و حذف درایور ها در سیستم عامل ها می باشد. این نرم افزار کاربرد بسیاری برای کسانی که درایور سخت افزار های خود را در اختیار ندارند و با عوض کردن سیستم عامل دچار مشکل می شوند دارد. نرم افزار تمام سخت افزار ها را شناسایی کرده، درایور های مرتبط به آن ها را از هارد شما استخراج می کند و در مکان مورد نظر شما ذخیره می سازد.
مجیدقزوین بازدید : 20 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)
Acronis True Image Home 2009 نسخه 12 ساخت 9709 نرم افزاری است قدرتمند که توانایی پشتیبان گیری و محافظت کامل از سیستم شما را داراست. پشتیبان گیری از داده ها و اطلاعات کامپیوتر شخصی شما، نرم افزارها و بازی های نصب شده بروی سیستم، تصاویر، فایل های صوتی و تصویری، اسناد مالی و اداری، تنظیمات و هر آنچه که برای شما مهم و لازم است. Acronis True Image این امکان را برای شما فراهم نموده است تا به آسانی و تنها با یک کلیک از داده های مورد نظر خود پشتیبان بگیرید و هر زمان که سیستم شما دچار مشکلاتی همچون گرفتن ویروس و آلوده شدن سیستم، نصب نرم افزارهای مخرب و ناخواسته و یاحتی خرابی هارد دیسک و ... شدید، آن اطلاعات حفاظت شده و پشتیبان را توسط برنامه بازیابی نمایید.
مجیدقزوین بازدید : 12 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)
NovaBACKUP نرم افزار حرفه ای بک آپ گرفتن از سیستم رایانه شماست که از تمامی فایل های شما, عکس های شا, موسیقی های شما و اسناد شما در دیسک سخت یا در یک منبع ذخیره سازی اطلاعات قابل حمل و یا به صورت آنلاین پشتیبان تهیه می کند. NovaBACKUP طوری طراحی شده است که با ویندوز ایکس پی و ویندوز سون و ویندوز ویستا به خوبی کار کند. این روز ها همه کامپیوتر ها در معرض خطر مواجه شدن با ویروس و نرم افزار های مخرب یا بدافزارها قرار دارند که مستقیما به از دست رفتن اطلاعات شما منجر می شود.
مجیدقزوین بازدید : 17 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)
برنامه کم حجم و نرم افزاری کارامد و حافظ ویندوز و اطلاعات شماست. بدون شک، هر کاربر رایانه ای را این خطر تهدید می کند که به دلیل ویروس یا خرابی، اطلاعات خود را از دست بدهد. به همین دلیل برنامه ای نیاز دارد تا بتواند مانند روز اول ویندوز و فایل های خود را باز گرداند. نرم افزار Drive SnapShot یک برنامه دقیق در گرفتن ایمیج و فایل پشتیبان از اطلاعات سیستم روی دیسک شما است که می تواند سیستم عامل، نرم افزار ها، داده ها و تمام فایل های امنیتی را در بر بگیرد حتی زمانی که ویندوز در حال اجرا است و شما به کار های روزمره خود میرسید.
مجیدقزوین بازدید : 19 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)
نرم افزار SlimDrivers برنامه ای به منظور تشخیص و گرفتن آخرین درایور های سخت افزار نصب شد بر روی کامپیوتر ها می باشد. بسیاری از برنامه ها خودشان قابلیت تشخیص آپدیت های جدید را دارند یا می توانند آپدیت های جدید احتمالی را بررسی کنند. اما بعضی درایورهای بسیار منحصر به فرد هستند و امکان بازخورد و بررسی منظم آپدیت ها را ندارند. در این موارد این نرم افزار با دانلود رایگان درایور به کمک شما می آید.
مجیدقزوین بازدید : 18 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

نسخه جدید یکی از با تجربه ترین و معروف ترین نرم افزارهای موجود در زمینه فشرده سازی WinZip 16 نام این نرم افزار فشرده ساز حرفه ای و قدرتمند می باشد. به جرات می توان گفت WinZip اصلی ترین و مطمئن ترین نرم افزار دانلود وين زيپ در زمینه فشرده سازی فایل ها در ویندوز می باشد. یکی از برترین ویژگی های این نرم افزار راحتی استفاده از آن می باشد و همچنین عرضه ویژگی های منحصر به فرد دیگر منجر به این شده است که این نرم افزار بعنوان ابزار طلایی در زمینه فشرده سازی و پشتیبانی از فرمت های CAB, TAR, gzip, UUencode, XXencode, BinHex, MIME و ZIP معروف باشد.

مجیدقزوین بازدید : 16 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

 

فشرده سازي امروزه از یکی از امور مهم در رایانه می باشد که هر کاربری به آن نیاز پیدا می کند. فشرده سازی به تغییر پارامتر هایی خاص اطلاق می باشد که از طریق آن سیستم عامل برخی از فایل ها را به صورت فشرده و با حجم کم تر با فرمت های خاص مانند Zip ذخیره می کند. نرم افزار های مختلفی در این زمینه ارائه گشته اند که نرم افزار Novus Zip یکی از نرم افزار های قدرتمند در این زمینه است که با رابط کاربری بسیار زیبا قابل درک، هر کاربری را جذب خود می کند.

مجیدقزوین بازدید : 24 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

دانلود WinRAR یک مدیر بایگانی قدرتمند است که با 16 سال سابقه حرفه ای توسط الکساندر روشال ساخت و انتشار یافته است. فایل های RAR را معمولا میتوانید به 8 تا 18 درصد بیشتر از فایل های زیپ فشرده تر کنید. نرم افزار WinRAR یک ابزار فشرده سازی قدرتمند با بسیاری از توابع یکپارچه اضافی برای کمک به سازماندهی آرشیو های فشرده شما می باشد. میتوانید فایل و اطلاعات خود را به دو فرمت ZIP و یا RAR تبدیل کنید و فایل های دریافتی از اینترنت که به حالت فشرده ZIP یا RAR هستند را از حالت فشرده استخراج کنید.

مجیدقزوین بازدید : 22 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

یکی از راههای کاهش حجم فایل ها در رایانه فشرده سازی آن از طریق نرم افزار های فشرده ساز و آرشیو کننده می باشد که این نرم افزار ها با الگویتمی خاص قادرند حجم فایل های شما را کاهش دهند. نرم افزار های زیادی در این زمینه تا به امروز تولید و به بازار عرضه شده اند؛ نرم افزار PowerArchiver 2012 که با معرفی آن در خدمت شما عزیزان هستیم یکی از بهترین نرم افزار های ارایه شده در این زمینه می باشد که مورد توجه عموم کاربران قرار گرفته و قدرتمندی خود را به واقع نشان داده است.

مجیدقزوین بازدید : 27 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

در این پست نسخه ی جدید مرورگر معروف شرکت اپرا را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار مرورگر Opera جز مرورگرهای پرسرعت در اینترنت می باشد و رغیب اصلی مرورگرهایی همچون اینترنت اکسپلورر، فایرفکس و گوگل کروم به شمار میرود. این مرورگر دارای امکانات بسیار جالبی است که نظیر آنها را در هیچ مرورگری نمیتوان یافت به عنوان مثال فناوری Speed Dial که با کمک آن میتوانید سایت های دلخواهتان را که همه روز به آنها سر میزنید در برنامه وارد کنید تا دیگر بیهوده وقت خود را صرف باز کردن مجدد آنها نکنید.

عضویت در سایت

عضویت

تعداد صفحات : 153

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1528
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 81
  • باردید دیروز : 200
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 81
  • بازدید ماه : 823
  • بازدید سال : 23,767
  • بازدید کلی : 77,190