loading...
►███▓▒░░ضامن چت ░░▒▓███◄
ضددختر

مجیدقزوین بازدید : 19 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

حذر ار عشق...

 

 

سفر

با توگفتم:«حذر از عشق!؟ - ندانم

 

سفر از پیش تو هرگز نتوانم؟ نتوانم!

روز اول،که دل من به تمنای تو پر زد،

چون کبوتر لب بام تو نشستم

 

تو به من سنگ زدی،من نرمیدم،نگسستم»

باز گفتم:که تو صیادی و من آهوی دشتم

تا به دام تو درافتم همه جا گشتم و گشتم

حذر از عشق ندانم،نتوانم!

 

اشکی از شاخه فرو ریخت

مرغ شب،ناله ی تلخی زد و بگریخت...

اشک در چشم تو لرزید،

ماه برعشق توخندید!

 

یادم آید که دگر از تو جوابی نشنیدم

پای در دامن اندوه کشیدم

نگسستم،نرمیدم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
عضویت در سایت

عضویت

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1528
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 1,129
  • باردید دیروز : 356
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,213
  • بازدید ماه : 4,367
  • بازدید سال : 27,311
  • بازدید کلی : 80,734