loading...
►███▓▒░░ضامن چت ░░▒▓███◄
ضددختر

مجیدقزوین بازدید : 24 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

جای من یک دل سیر ، چشم در آینه انداز و بگو ، بهترینم ! ای دوست ، یادگار دیروز ! دل من سیر برایت تنگ است .

 

 

 

 
.

.

.

قدر سکوتم را در بهار نگاهت دریاب ، که به اندازه ی سکوتم ، به یادتم !
 
.

.

.

حسرت یعنی شانه هایت دوش به دوشم باشد اما نتوانم از دلتنگی به آن پناه ببرم ، حسرت یعنی تو که در عین بودنت داشتنت را آرزو می کنم .
 
.

.

.

قبر منو خیلی بزرگ بسازین ، چون یه دنیا آرزو با خودم به گور میبرم !
 
.

.

.

حوا که بغض کند خدا هم اگر برایش سیب بیاورد باز چیزی جز آغوش آدم آرامش نمیکند .
 
.

.

.

یه قلم بر میدارم و دورت خط میکشم و مینویسم این بی معرفت دنیای منه .
 
.

.

.

شاید برایت عجیب باشه این همه آرامشم ! خودمانی میگویم ، به آخر که برسی فقط نگاه میکنی .
 
.

.

.

از اینکه امروز مورد توجه هستی خوشحال نباش ، تیتر اول روزنامه ی امروز ، کاغذ باطله ی فرداست .
 
.

.

.

غمگینم مثل عکسی در اعلامیه ی ترحیم که خنده اش همه را می گریاند .
 
.

.

.

چه سخت است در جمع بودن ولی در گوشه ای تنها نشستن / به چشم دیگران چون کوه بودن ولی در خود به آرامی شکستن .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

واقعا چه فایده ؟
بالای خط فقر باشی و زیر خط فهم …

همه درست شبیه هم هستند فقط بعضی ها بهتر و باورکردنی تر دروغ میگویند !

.

.

.

بعضی آدما مثل لیوان میمونن …
زیادتر از ظرفیت که بهشون بها بدی سر ریز میکنن ،
اول خودشونو به گند میکشن بعد دور و برشون رو !

.

.

.

به کرمهای اطرافتان پیله نکنید
توهّم پروانه شدن می گیرند

.

.

.

آنقدر مرا از رفتنت نترسان، قرار نیست همیشه بمانیم !
روزی همه رفتنی اند . . .
ماندن به پای کسی معرفت میخواد نه بهانه !

.

.

.

به جهنـم که نیــــستی ..؛
مگـر مغـول ها یک قـرن تمـام حمله نکردنـد ..؟
مگر نگـذشت ..؟
نبـودن تـو هـم مـی گـذرد ..!

.

.

.

فکر میکنی از تو تنفر دارم ؟؟
اشتباه میکنی ! من به تو فکر هم نمیکنم،
چون تنفر هم یه نوع احساسه و تو لیاقت هیچ احساسی رو نداری !

.

.

.

تــاریخ انقضــات تمــوم شده
واسه همین از Call تبدیل شدی به Missed Call

.

.

.

به بعضی ها باید گفت :
عزیزم من پین کد نیستم که بهت سه بار فرصت بدم …

.

.

.

ایرادی ندارد . . .
این شبها که من تو را آه میکشم،
تو در آغوش دیگری نفس عمیق بکش تا دیوانه ترش کنی…!

.

.

.

زمانی می رسد که تمام عاشقانه هایم برای تو ،
در یک کلمه خلاصه می شود :
گور بابات !

.

.

.

ترکت میکنم و تنهایت میگذارم
تا بیش از این انرژی ات را صرف نکنی برای

صادقانه دروغ گفتن

.

.

.

گرگها همیشه زوزه نمیکشند . . .
گاهی هم می گویند :
دوستت دارم . . .
و زودتر از آنکه بفهمی بره ای ، میدرند خاطراتت را . . .
و تو میمانی با تنی که بوی گرگ گرفته . . . !

.

.

.

خنده ام میگیرد
وقتی پس از مدتها بی خبری،
بی آنکه سراغی از این دل بگیری
می گویی دلم برایت تنگ است …
یا دلم را به بازی گرفته ای،
یا معنای واژه ها را خوب نمی دانی ؟
دلتنگی … ارزانی خودت،
من دیگر دلم را به خدا سپرده ام

.

.

.

نشسته ام
 کجا؟
کنار همان چاهی که تو برایم کندی….
عمق نامردی ات را اندازه می گیرم

.

.

.

ﯾﻪ ﺳﺮﯾﺎ ﺁﻏﻮﺷﺸﻮﻥ ﺩﯾﮕﻪ “ﺑﻐﻞ” ﻧﯿﺴﺖ !!!
ﺗﻮﺍﻟﺖ ﻋﻤﻮﻣﯿﻪ …

.

.

.

سرد بودنـــــم را بگــــذار به حساب
گرم بودنت با دیگران … !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اگه دوریم دغدغت بود...دورم انداختی چرا؟!

.

.

.

روزی می رسد که تنها برگ برنده ات
دل می شود ولی تو دیگر حاکم نیستی

.

.

.

توی این برف و سرما میتونم خودمو گرم کنم
امــا...
جواب دلمو چی بدم ؟!


.

.

.


همه مرا با خنده‌ی بلند ميشناسند
بيچاره بالشم
با گريه های بيصدا...


.

.

.


مگه قلــب مـــن بُـــت بــود
که خدا تـــو را
برای شکستنش فرستاد...؟

.

.

.

دلم خیلی بیشتر از حجمش پُر است
پر از جای خالی تو...

.

.

.

آینه هم شکایت دارد از من، روی ِ خوش می خواهد
آینه جان! ندارم ، ندارم ، ندارم


.

.

.


حوصله ات که سر ميرود با دلم بازي نکن
من در بي حوصله گي هايم با تو زندگي کردم


.

.

.


نگران نباش!
يلدا رفته
ديگر شب‌هايِ نبودن، کوتاه مي‌شود عزيز...


.

.

.


صبر کن عشق زمین گیر شود بعد برو
یا دل از دیدن تو سیر شود بعد برو
تو اگر کوچ کنی قلب خدا می شکند
صبر کن گریه به زنجیر شود بعد برو

.

.

.

مدتهاست که بي دليل ترکم کرده اي ، نميدانم دلت از من سرد شد يا که سرت جايي ديگر گرم شد

.

.

.

اگه نیمه گمشدتو پیدا نکردی زیاد مهم نیست...
درد واقعی از اونجایی شروع میشه که نیمه پیدا شدتو گم کنی !

.

.

.

سعي کن هميشه تنها باشي
چون تنها به دنيا آمده ايي و تنها مي ميري
بگذار عظمت عشق را هيچ گاه درک نکني
چون آنقدر عظيم است که تو را در خود غرق مي کند
اما اگر عاشق شدي تنها يک نفر را دوست بدار
بخند ، گريه کن و قدم بردار تنها براي يک نفر
و بگذار عشقي داشته باشي پاک و آسماني

.

.

.

 

قول دادم به قلبم و خدا، دیگه دل ندم به عشق آدما

.

.

.

وقتی خدا، در دلهای شکسته جای دارد....
چرا بر دستان کسی که بارها قلبم را شکست، بوسه نزنم!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چه رابطه مرموزی است

میان پیداترین زخم و پنهانترین راز . . .

.

.

.

این بار مبلغ قبض موبایلم خیلی کم شده بود

اما اصلا خوشحال نشدم

 هشتصد هزار و ششصد

عددی که تنهایی ام را به رخم  می کشید . . .

.

.

.

ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی

وقت است که یک چندی در خانه ی ما آیی

در خانه ی ما آمد ،‌ آن پادشه خوبان

آن پادشه خوبان ‌; داد از غم تنهایی . . .

.

.

.

احتیاط باید کرد

 همه چیز کهنه می شود و اگر کوتاهی کنیم عشق نیز

 بهانه ها جای حس عاشقانه را خوب می گیرند . . .

.

.

.

از تقدیر سرنوشت غمگین مباش

چه بسا سگ هایی بر روی اجساد شیرها رقصیدند

شادی کردند و خود را بزرگ پنداشتند

ولی نمی دانستند شیر، شیر می ماند و سگ، سگ . . .

.

.

.

باران همیشه می بارد، اما مردم ستاره را بیشتر دوست دارند.

 نامردیست آن همه اشک را به یک چشمک فروختن . . .

.

.

.

عقل گفت که دشوارتر از مردن چیست؟

 عشق فرمود فراق از همه دشوارتر است . . .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


عجب جوش و خروشی بود عشقت / خراب باده نوشی بود عشقت / بهشتم را به سیبی داد بر باد / عجب آدم فروشی بود عشقت .
 
.

.

.

نکند یوسف عمرم رود از مصر خیالت / باز آواره ی تنهایی چاهم بکنی .

.

.

.

به انگشتانم که می نگرم به یادت می افتم ، چون عزیزانم انگشت شمارند .
 
.

.

.

نمیدانم چرا چشمانم گاهی بی اختیار خیس می شوند ، می گویند حساسیت فصلی است ، آری من به فصل فصل این دنیای بی تو حساسم .
 
.

.

.

نفست باران است ، دل من تشنه ی باریدن ابر ، دل بی چتر مرا میهمان کن .
 
.

.

.

آسمونی رو دوست دارم که بارونش فقط واسه شستن غم های تو بباره .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دوباره پاییز

اما نه ((فصل خزان)) زرد!

دوباره پاییز

اما نه فصل اندوه و درد!

دوباره پاییز

فصل زیبای سادگی

دوباره پاییز، موسم شدید دلدادگی . . .

.

.

.

من همان برگم که بر روی درخت / لرزم از برد چنین پاییز سخت

در نهایت باید افتاد و گریست / به درخت گفت خداحافظ و رفت . . .

.

.

.

عمر ما عاقبت ای دوست بسر خواهد رسید / باد پاییز ندانی بی خبر خواهد رسید

گل نباشیم اگر گلشن چو خارستان کنیم / بعد ما خار فراوان به ثمر خواهد رسید . . .

.

.

.

 

باز پاییز است، اندکی از مهر پیداست

حتی در این دوران بی مهری باز هم پاییز زیباست

مهرت قشنگ ٬ پاییزت مبارک . . .

.

.

.

پاییز زیبا و عروس فصل هاست

برگ ریزان درخت و خواب ناز غنچه هاست

خش خش برگ و نسیم باد را بی انتهاست

هرچه خواهی آرزو کن ُ فصل  فصل قصه هاست . . .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تورا آرزو نخواهم کرد ، هیچ وقت ! تورا لحظه ای خواهم پذیرفت که خودت بیایی،با دل خود نه با آرزوی من

.

.

.

این تیر €———>
بخوره به قلب کسی که قدر گلی مثل تو رو ندونه.

.

.

.

|”"”"”"”"”"|_:!”"-.,
“@@”"”"”"@”"@”‘

ده تن محبت فداى زیربناى وجودت.!

.

.

.

نردبان دلم شکسته ، میشود برای من کمی دعا کنی؟

یا اگر خدا اجازه میدهد ، کمی به جای من خدا خدا کنی؟

راستش دلم مثل یک نماز بین راه خسته و شکسته است،

میشود برای بیقراری دلم سفارشی به آن رفیق با وفا”خدا”کنی؟

.

.

.

بت ها شکستنی بودند و باورها ماندگار

چه ساده بود ابراهیم!

.

.

.

قلب من جایگاه رفیقی است که شقایق ها حسرت آن را می خورند.

.

.

.

برایت آرزو می کنم ; آرزوی کسی باشی که آرزویش را داری!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حسادت نکن…!

 این که بعد از تو بغل گرفته ام

زانوی غم است!

.

.

.

مترسک گفت ای گندم تو گواه باش مرا برای ترساندن افریدند،

اما من عاشق پرنده ای بودم که از گرسنگی مرد

.

.

.

در مهربانی همچون باران باش که در ترنمش علف هرز و گل سرخ یکیست.

.

.

.

l—-l-
l      ‘.o
l      /l
l       JL
آویزون مرامتم !

.

.

.

دیدی غافـلگـیـرت کردم درست در لـحـظـه اى که بـه یـادم نـبـودى بــه یــادت بـودم!

.

.

.

زمستون از راه رسید……..سردت شد خبرم کن بیام برات بسوزم


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
عضویت در سایت

عضویت

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1528
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 1,198
  • باردید دیروز : 356
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,282
  • بازدید ماه : 4,436
  • بازدید سال : 27,380
  • بازدید کلی : 80,803