loading...
►███▓▒░░ضامن چت ░░▒▓███◄
ضددختر

مجیدقزوین بازدید : 19 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

دلی پردرد و پر غم دارم امشب

 

به سینه کوه ماتم دارمامشب

نمیخوابد دو چشم اشکبارم

 هزاران فکر درهم دارم امشب

سرم سنگین و سینه تنگ ودل تنگ

 همه دردی فراهم دارم امشب

 به یاد ارم شبان شادی انگیز

به یادش دیده پر غم دارم امشب

شده خونین دلم از رنج دوری

ز مهرش چشم مرهم دارم امشب

 در این خلوت سرای تنگ وتاریک

 امید یار وهمدم دارم امشب

نمبینم تو را با  دیده تار

که من اشک دمادم دارم امشب

 به یاد لحظه های خوب دیدار

دل غمگین  خرم دارم امشب

دراین هنگامهی نامردمی ها

فراق روی ادم دارم امشب

اگر باد خزان پژمرده گل را

به دل دیدار شبنم دارم امشب

 زدنیا محبت نیست خوشر تر

 من این نکته رامسلم دارم امشب

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
عضویت در سایت

عضویت

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1528
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 175
  • باردید دیروز : 356
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,259
  • بازدید ماه : 3,413
  • بازدید سال : 26,357
  • بازدید کلی : 79,780