loading...
►███▓▒░░ضامن چت ░░▒▓███◄
ضددختر

مجیدقزوین بازدید : 30 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

 

خدایا


به تو سپردمش 

اما یه خواهشی ازت دارم 

یه روزی

یه جایی 

بغل یه غریبه 

"مست مست"

بدجوری یاد من بندازیش...

 

 

ارزان تـــــــر از آنچه که فکرش را بکنی بــــودی

ولی ،

برای مـــــــــن ؛

گران تمـــــــــام شدی….

 

.

.

 

در یک روز خزان پاییزی پرستویی را در حال مهاجرت دیدم به او گفتم:

چون به دیار یارم میروی به او بگو دوستش دارم ومنتظرش می مانم.

بهار سال بعد پرستو نفس نفس زنان آمد.

و گفت:

دوستـــــش بدار ولی منتظــــــــرش نمـــــــــان...

 

 

حماقت چیست…؟
این که من…
تو را…
با تمام بدی هایی که در حقم میکنی…!!
هنوز…
دوست دارم
 
 
هيچوقت نگذاريد در زندگي
 
کسي که شما فقط ” يکي از انتخابهايش ” هستيد
 
برايتان تبديل به ” اولويت ” شود!
 
 
 
مدت هاست تنها چیزی که مرا یاد ِ تو می اندازد


طعنه های دیگران است !


شاید اگر این " دیگران " نبودند ،


تو زودتر از اینها


برای من مـُرده بودی ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
عضویت در سایت

عضویت

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1528
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 92
  • باردید دیروز : 356
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,176
  • بازدید ماه : 3,330
  • بازدید سال : 26,274
  • بازدید کلی : 79,697